Mijn Series +

Reba - Seizoen 6 (2006-2007)

1 stem

Komedie / Drama

ontwikkeld door Allison M. Gibson
met Reba McEntire, JoAnna Garcia Swisher en Melissa Peterman

Het is hard werken om het als alleenstaande moeder allemaal voor elkaar te krijgen. Voor Reba Hart betekent het ouderschap, naast haar eigen drie kinderen Cheyenne, Kyra en Jake, ook nog de zorg voor schoonzoon Van, kleindochter Elizabeth, ex-man Brock en diens neurotische echtgenote Barbra-Jean. Na wat Reba zag als twintig jaar gelukkig getrouwd te zijn verlaat haar echtgenoot Brock haar voor zijn assistente, die een kind van hem verwacht. Als klap op de vuurpijl bekent hun oudste, 17-jarige dochter Cheyenne dat ze zwanger is van de footballhunk van haar high school en dat ze willen trouwen.

1. Let's Get Physical
  2. Just Business
  3. Trading Spaces
  4. Roll with It
  5. The Break-Up
  6. Sweet Child O' Mine
  7. Locked and Loaded
  8. As We Forgive Those...
  9. Bullets Over Brock
  10. Cheyenne's Rival
  11. She's with the Band
  12. The Housewarming
  13. The Kids Are Alright

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.