Mijn Series +

Mary Tyler Moore - Seizoen 1 (1970-1971)

Alternatieve titels: The Mary Tyler Moore Show | Het Meisje van de TV

ontwikkeld door James L. Brooks en Allan Burns
met Mary Tyler Moore, Gavin MacLeod en Ted Knight

Mary Richards verhuist naar Minneapolis, Minnesota nadat haar relatie van twee jaar afgebroken is. Ze solliciteert voor een baan op het secretariaat van tv-station WJM-tv maar deze vacature is al ingevuld. Tot haar verrassing wordt haar een andere baan aangeboden: mede-producent van het zesuurjournaal, wel minder betaald dan de baan die ze eerst voor ogen had. Op het werk raakt ze bevriend met haar strenge baas Lou Grant, die echter ook een zachte kant heeft, de sympathieke nieuwsschrijver Murray Slaughter en de niet al te slimme nieuwslezer Ted Baxter.

1. Love Is All Around
  2. Today I Am a Ma'am
  3. Bess, You Is My Daughter Now
  4. Divorce Isn't Everything
  12. Anchorman Overboard
  13. He's All Yours
  14. Christmas and the Hard Luck Kid II
  15. Howard's Girl
  16. Party Is Such Sweet Sorrow
  17. Just a Lunch
  18. Second Story Story
  19. We Closed in Minneapolis
  20. Hi!
  21. The Boss Isn't Coming to Dinner
  22. A Friend in Deed
  23. Smokey the Bear Wants You
  24. The 45-Year-Old Man

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.