Mijn Series +

What's Happening Now! - Seizoen 2 (1986-1987)

ontwikkeld door Eric Monte
met Ernest Thomas, Haywood Nelson en Shirley Hemphill

De jeugdvrienden Roger "Raj" Thomas, Dwayne Nelson en Freddie 'Rerun' Stubbs zijn opgegroeid, maar hebben nog steeds contact met elkaar. Raj is aan de slag gegaan als schrijver. Daarnaast is hij nu voor 50% eigenaar van Rob's Place dat nu nog enkel Rob's heet. Samen met Shirley runt hij de zaak en hoopt hij genoeg geld te verdienen om zijn nieuwe vrouw Nadine een goed leven te kunnen bieden. Dwayne is computerprogrammeur geworden en Rerun werkt als verkoper van tweedehandsauto's. Raj en Nadine wonen het ouderlijk huis van Raj en Rerun en Dwayne delen een appartement.

1. Nadine's Surprise
  19. Taking the Rap
  20. Opening Day
  21. Raj on the Double
  22. The HouseKeeper

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.