Mijn Series +

Jiskefet - Seizoen 8 (1997)

Nederland

ontwikkeld door Michiel Romeyn, Kees Prins en Herman Koch
met Kees Prins, Michiel Romeyn en Herman Koch

Jiskefet is een humoristische, absurdistisch-satirische serie. De meeste seizoenen van de serie bestaan uit losse sketches. Ook zijn er regelmatig series gemaakt met opzichzelfstaande onderwerpen. Bekende typetjes uit de Jiskefet zijn corpsballen Kamphuijs en Kerstens, de kantoormedewerkers Edgar en Jos, Juffrouw Jannie, de proleet Willie, artiest Dicky Curtis en controlerend ambtenaar en troubleshooter Van Beusekom.

1. De Heeren van de Bruyne Ster 3 - Rede van Aemstelredam (11 Februarie 1631) Deel I
  2. De Heeren van de Bruyne Ster 4 - Rede van Aemstelredam (11 Februarie 1631) Deel I
  3. De Heeren van de Bruyne Ster 5 - Nabij Canaria (2 Maart 1631)
  4. De Heeren van de Bruyne Ster 6 - Nabij Tobago (9 Maart 1631)
  5. De Heeren van de Bruyne Ster 7 - Tobago (10 Maart 1631)
  6. De Heeren van de Bruyne Ster 8 - Nabij Cariben (16 Maart 1631)
  7. De Heeren van de Bruyne Ster 9 - Zo'n 30 Zeemijlen Buiten Fort Fiesta
  8. De Heeren van de Bruyne Ster 10 - Voorbij de Azoren (12 Junij 1631)
  9. De Heeren van de Bruyne Ster 11 - Ten noorden van de Kaapverden (13 Junij 1631)
  10. Tampert 1 - Der Mordfall
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
  13. Tampert - Der Musiker
  14. Aflevering 14
  15. Tampert - Zu Spät
  16. Zieke Man (Verschoor)
  17. Tampert - Bobo (Der Clown)
  18. Aflevering 18
  19. Aflevering 19
  20. Aflevering 20
  21. Aflevering 21
  22. Aflevering 22
  23. Aflevering 23

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.