Mijn Series +

Jiskefet - Seizoen 7 (1996)

Nederland

ontwikkeld door Michiel Romeyn, Kees Prins en Herman Koch
met Michiel Romeyn, Kees Prins en Herman Koch

Jiskefet is een humoristische, absurdistisch-satirische serie. De meeste seizoenen van de serie bestaan uit losse sketches. Ook zijn er regelmatig series gemaakt met opzichzelfstaande onderwerpen. Bekende typetjes uit de Jiskefet zijn corpsballen Kamphuijs en Kerstens, de kantoormedewerkers Edgar en Jos, Juffrouw Jannie, de proleet Willie, artiest Dicky Curtis en controlerend ambtenaar en troubleshooter Van Beusekom.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
Is dit het Lullo seizoen?

avatar van Heino
Heino (moderator)
t.o. schreef:
Is dit het Lullo seizoen?
Ja, de plots van de afleveringen staan er nu bij met daarin een overzicht van de sketches.

Thanks, ik zie nu ook dat die scène van de Peters en de wasmachine hier bij staat