ad
  • 8.082.791 stemmen

Russian Doll - Seizoen 1 (2019)

Show titel: Russian Doll

Seizoenen: 1 seizoen

Afleveringen: 8

Datum van release: vrijdag 1 februari 2019

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Russian Doll

Afleveringen Seizoen 1 (2019)

1. 1. Nothing in This World Is Easy

Op de avond van haar 36e verjaardag komt Nadia voortijdig aan haar einde, maar vervolgens belandt ze weer op het feestje dat haar vrienden voor haar gaven.

2. 2. The Great Escape

Nadia is in de war en heeft een kater. Ze probeert te reconstrueren wat er de vorige avond is gebeurd. Ze spoort Wardog op, de drugsdealer met de Israëlische joints.

3. 3. A Warm Body

Nadia's zoektocht naar aanwijzingen voert haar naar een Talmoedschool, maar ze heeft Johns hulp nodig. Terwijl ze Havermout zoekt, raakt ze bevriend met een dakloze man.

4. 4. Alan's Routine

Alan bereidt zich, zorgvuldig als altijd, voor op een rendez-vous met zijn vriendin. Ondertussen brengt Nadia's nieuwste ontdekking haar van haar stuk.

5. 5. Superiority Complex

Alan is in de war door de veranderingen in zijn routine en verschijnt op Nadia's verjaardagsfeest. Nadia probeert het goed te maken met John. Alan spreekt Mike aan.

6. 6. Reflection

Nadia en Alan proberen uit te vinden hoe ze met elkaar zijn verbonden. Alan kan zich de eerste keer dat hij doodging niet herinneren, dus Nadia volgt hem de hele avond.

7. 7. The Way Out

Terwijl het heden duidelijk begint te worden, wordt Nadia geplaagd door haar problematische verleden. Alan is bang dat ze geen tijd te verliezen hebben.

8. 8. Ariadne

Nadia en Alan zoeken elkaar en lopen elkaar eindelijk tegen het lijf bij de deli. Er klopt iets niet, maar ze laten elkaar niet in de steek.

avatar van brawljeff

brawljeff

Vanaf 1 februari te zien op Netflix!

avatar van Shaky

Shaky

Krijgt 4,5* van de Rolling Stone. Ze noemen de show en Lyonne spectaculair. Nu ben ik toch wel een beetje benieuwd.

‘Russian Doll’ Review: Natasha Lyonne Is a Revelation – Rolling Stone - rollingstone.com

Niks beters te doen dan het Groundhog day concept uit te melken...?

avatar van Esteban

Esteban

Waarom niet? Groundhog Day was ook niet eerst. Het concept is een loop in de tijd waarbij dezelfde dag steeds opnieuw langskomt, daar kan je alle kanten mee op in veel verschillende genres. Dankzij enkele reviews alsnog benieuwd geworden naar deze.

DionneDarko

Het begint al leuk maar vind het tot nu toe met elke aflevering nóg leuker worden. Op naar aflevering 4.

avatar van renzoroy_mm

renzoroy_mm

DionneDarko schreef:

Begon wel leuk, maar het einde was maar vreemd en onduidelijk.

DionneDarko

Daar ben ik nog niet, nog 3 afleveringen te gaan... Ben benieuwd. Hoop niet dat k het met je eens ben. Zou erg jammer zijn. Ik kom erop terug als ik 'm af heb.

avatar van Karl van H.

Karl van H.

renzoroy schreef:

Begon wel leuk, maar het einde was maar vreemd en onduidelijk.

Wat vond je onduidelijk aan het einde?

DionneDarko

Vond het ook niet onduidelijk hoor. Was niet teleurgesteld.

Al denk ik niet dat er een 2e seizoen van komt? Aangezien het best een afgerond verhaal is...

avatar van GoodOldJack

GoodOldJack

Nee ik voelde het niet, weinig moeten lachen, weinig echt verbazing gehad. Hoofdrolspeelster speelt wel wederom goed (misschien wel beste personage uit OITNB voor mij) maar al bij al erg magertjes vond ik.

avatar van donmarko22_mm

donmarko22_mm

Erg fijn tussendoortje, die je er in no time doorheen jaagt. Alleen in aflevering 7 raakte ik de draad even kwijt, toen er steeds meer mensen verdwenen.

Kan iemand dat nog even uitleggen?

Leuke verrassing op Netflix

hatebreeder

Hier net de eerste van gekeken en die was zeker goed te doen. Op naar de tweede!

hatebreeder

En inmiddels 4 afleveringen gezien. Kijkt bijzonder lekker weg. Hele leuke serie.

hatebreeder

Seizoen helemaal gezien. Begin was erg goed maar op het laatst vond ik het helaas iets minder worden. Verder op zich wel een leuke serie om gezien te hebben.

avatar van thomzi50

thomzi50

• 1925 berichten

Kan me inderdaad moeilijk voorstellen dat ze hier een tweede seizoen van maken. Voelt erg afgerond - en lijkt me ook wel goed zo. Fijne combinatie van stijlen dit, soms vooral komisch, soms serieus, soms licht, soms wat zwaarder. Het heeft een prettig eigen sfeertje daardoor, en het wil gelukkig ook niet al te veel: de korte tijdsduur van de afleveringen werkt goed, en het is fijn dat ze het allemaal niet al te veel rekken.