Mijn Series +

Familie / Drama
Miniserie, 158 minuten

ontwikkeld door Harro van Staverden
met Tom Hodgson, Soy Kroon en Charlotte Hoffman

De boezemvrienden Stef en Victor wonen in het Zuid-Limburgse mijndorp Oranjedorp, waar alles draait om de steenkolenmijn Oranje Nassau. Stef en Victor delen lief en leed, maar vooral hun fascinatie voor de steenkolenmijn die pal aan het dorp grenst. In hun geheime club verzinnen Stef en Victor allerlei gewaagde plannen om in de steenkolenmijn te komen. Een meisje, Wietske, komt er achter, maar is zij te vertrouwen? En hoe meer de jongens over de steenkolenmijn ontdekken, hoe meer de twijfel toeslaat over hun plannen. Zeker als de mijn zich van zijn gevaarlijkste kant laat zien.

1. Explosie bij de Steenberg
  2. De Gevaarlijke Test
  3. Het Verraad
  4. De Koelstamp
  5. Naar het Kolenfront
  6. Koempels in de Lucht
Aangename jeugdserie die zeker ook de volwassenen onder ons kunnen bekoren.

Tien Torens Diep (2009) - MovieMeter.nl

avatar van Phantasm
Prima jeugdserie die leuk in elkaar is gezet.