Mijn Series +

Dogs of Berlin - Seizoen 1 (2018)

Duitsland
Actie / Misdaad

ontwikkeld door Christian Alvart
met Felix Kramer, Fahri Yardım en Katharina Schüttler

Twee politieagenten, Erol Birkan en Kurt Krimmer, onderzoeken de moord op de beroemde Turks-Duitse voetballer Orkan Erdem. De moord zorgt voor veel aandacht in Berlijn en de lijst met potentiële daders is lang. Neo-Nazi's, een criminele Turkse familie, familie en vrienden, voetbalsupporters, de Berlijnse maffia... of leidt al het bewijsmateriaal uiteindelijk naar de overheid in de hoofdstad? Om de waarheid te achterhalen moeten de agenten zich in de Duitse onderwereld zien te begeven.

1. V.I.P.
  7. Derby
  8. Länderspiel
  9. Verlängerung
  10. Siegerehrung
Bij vlagen best aardig, maar op den duur neemt de serie wel echt een loopje met zijn eigen verhaal. En dat einde... Dat was tien jaar geleden wellicht geinig. Nu kan dit echt niet meer. Wat een sof.