Mijn Series +

Romantiek / Drama
Miniserie, 315 minuten

ontwikkeld door John Peverall
met Ben Cross, Amy Irving en Omar Sharif

Ashton Pelham Martyn groeit op als wees aan het Indiase hof van de Maharadja van Gulkote in India, maar als hij elf jaar oud is wordt hij teruggestuurd naar het land van herkomst van mijn ouders, Engeland, om daar een militaire opleiding te volgen. Als hij op 19-jarige leeftijd als officier in India terugkeert voelt hij zich verscheurd tussen de twee werelden die allebei onderdeel uitmaken van zijn identiteit. Hij krijgt de taak een bruidsstoet te begeleiden en ontmoet op die manier zijn oude vriend Koda Dad en vroegere vriendinnetje Anjuli. Ash en Anjuli worden verliefd op elkaar, maar zij wordt de bruid van Rana van Bithor en wil haar eveneens uitgehuwelijkte pleegzusje Shushila niet inde steek laten. Ash neemt ontslag uit het leger, dat wordt aangevallen door et leger woedende Afghanen. Als burger keert hij terug in Mardan, waar hij verneemt dat Rana van Bithor stervende is en met zijn twee vrouwen verbrand zal worden. Samen met Koda Dad vertrekt hij naar Bithor om het leven van zijn grote liefde Anjuli te redden.

1. Part One: Return to India
  2. Part Two: The Journey to Bhithor