Mijn Series +

I'll Take Manhattan (1987)

1 stem

Miniserie, 374 minuten

met Valerie Bertinelli, Barry Bostwick en Jane Kaczmarek

Gewend aan een leven vol luxe en weelde, heeft Maxime zich op haar negenentwintigste jaar geïnstalleerd in een super de luxe appartement dat miljoenen dollars kost. Hier omringt ze zich na drie mislukte huwelijken met alles wat haar dierbaar is: haar fraaie meubels, haar juwelen en het kostbaarste van alles: haar dochtertje. Maar wanneer het tijdschriftenimperium dat door haar vader werd opgezet en onder zijn bezielende leiding tot een gigantisch bedrijf uitgroeide, na diens dood door een onbetrouwbaar familielid met sluiting wordt bedreigd, ontdekt Maxime dat ze tot meer instaat is dan zich baden in weelde. Met inzet van al haar ambities en haar hele kapitaal stelt ze zich de taak haar vaders meest favoriete weekblad van de ondergang te redden.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
Uitstekende miniserie met een hele mooie en sexy Valerie Bertinelli.