Mijn Series +

Familie Kruys - Seizoen 4 (2018)

Nederland
Drama / Komedie

ontwikkeld door Linda de Mol
met Linda de Mol, Elise Schaap en Frederik Brom

Familie Kruys gaat over de familie van Bette, haar broer Kirk en hun vader Thomas. Bette is een succesvol stylist die regelmatig met BN'ers werkt. Ze lijkt een prachtig leven te leiden, maar diep van binnen is ze een onzekere single vrouw die op zoek is naar liefde en erkenning. Haar broer heeft ondertussen zijn liefde van zijn leven, maar door zijn faalangst duwt hij zijn man steeds verder van zich af. Wanneer dan ook hun vader met de veel jongere Roemeense Ruxandra op de proppen komt, voelt Bette de grond nog verder onder zich zakken dan ooit.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.