Mijn Series +

Warren United - Seizoen 1 (2014)

Verenigd Koninkrijk / Canada
Animatie / Komedie

ontwikkeld door Bill Freedman
met de stemmen van Darren Boyd, Eleanor Lawrence en Morgana Robinson

Warren Kingsley is een zevenendertigjarige keukenverkoper. Zijn gezin bestaat uit zijn vrouw Ingrid, hun dertienjarige dochter Charlie en hun zevenjarige zoon Harrison. Daarnaast woont de moeder van Warren met haar Frans-Canadese vriendje Reggie ook bij het gezin. Warren heeft één grote passie in het leven: voetbal. Zijn favoriete ploeg is Brainsford United en elke vrije minuut die Warren heeft, besteedt hij aan de ploeg. Zijn gezin is minder begaan met de ploeg en dit zit Warren niet lekker. Hij vindt dat het tijd is dat zijn gezin net zo enthousiast over voetbal wordt.

1. July
  2. True Colours
  3. Mascot
  4. There Is Only One Warren Kingsley
  5. Sponsorship
  6. Billionaire

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.