ad
  • 8.076.184 stemmen

Show titel: Gordon Gaat Trouwen... maar met Wie?

Seizoenen: 1 seizoen

Afleveringen: 6

Datum van release: maandag 18 december 2017

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Gordon Gaat Trouwen... maar met Wie?

Afleveringen Seizoen 1 (2017)

1. Aflevering 1

Gerard, Joyce en Danny sturen Gordon deze week op drie dates. Van de Belgische Maarten krijgt Gordon een emotionele reading. De date met Toon uit Den Haag valt een beetje in het water. Met Rogier beleeft hij een romantische dag in Leiden. Wie van deze mannen maakt kans om de man van Gordon te worden?

2. Aflevering 2

Ook deze week wordt Gordon weer op drie dates gestuurd. Gerben uit Hilversum scheurt al op de eerste date uit zijn shirt. Youri en Gordon delen dezelfde smaak qua kleding en Arnold heeft een sportieve dag voor Gordon in petto. Met wie heeft Gordon de beste klik?

3. Aflevering 3

Gordon gaat in deze aflevering wel heel ver. Hij reist af naar Den Helder om marinier Jeffrey te ontmoeten. Voor de sexy Manuel vliegt Gordon zelfs naar Rome. En in het Belgische Turnhout bezoekt hij paardenliefhebber Patrick.

4. Aflevering 4

Nadat Gordon op negen dates is geweest met mannen uitgekozen door Gerard, Joyce en Danny, heeft Gerard een leuke verrassing voor Gordon. Hij gaat namelijk speeddaten en mag zelf zijn volgende drie dates uitzoeken.

5. Aflevering 5

Gordon heeft vijf leuke mannen ontmoet en het is tijd om de volgende fase in te gaan: het ontmoeten van zijn toekomstige schoonouders. Heeft Gordon een klik met de families of zitten zij helemaal niet te wachten op Gordon als schoonzoon?

6. Aflevering 6

De mannen maken kennis met het leven van Gordon in Nederland. De vier potentiële bruidegoms vertrekken samen naar Het Gooi, de plek waar Gordon zijn dagelijkse leven leidt. Ze bezoeken Gordons huis en koffiebar en doen activiteiten die passen bij het glamourbestaan.

7. Aflevering 7

Gordon vertrekt met zijn laatste mannen naar Zuid-Afrika om hen beter te leren kennen en om zijn geliefde Zuid-Afrika te laten zien. De mannen ondernemen ook nu weer diverse activiteiten en gaan op romantische dates.

8. Aflevering 8

Het moment suprême is aangebroken: Gordon moet zijn definitieve keuze bekendmaken. Een van de twee mannen ziet hij als toekomstige partner. De grote vraag is... welke? Gordon maakt zijn keuze bekend en er volgt een verrassende bruiloft!

avatar van tommykonijn

tommykonijn

• 2027 stemmen

Dit was erg

De schaarse Geer en Goor momentjes waren nog wel leuk, maar daarvoor kun je natuurlijk beter op die betreffende programma's afstemmen.

wat had je anders verwacht...

avatar van Toontje_mm

Toontje_mm

Moet zeggen dat zijn koffiecapsules toch alleraardigst te pruimen zijn.

Het is die Senseo kartonsmaak die ik ten alle tijde als de pest probeer te vermijden, en die proef ik bij hem in ieder geval niet terug dus dat is al heel wat.

Nou je het zegt, denk dat ik er even eentje ga zetten, lekker.