Mijn Series +

Operation Repo - Seizoen 1 (2007-2008)

Reality / Drama

ontwikkeld door Luis Pizarro
met Froylan Tercero, Lou Pizarro en Matt Burch

Operation Repo is gebaseerd op werkelijke gebeurtenissen uit de wereld van terugvorderingen van (voornamelijk) auto's door een team van "repo men", mensen die inbeslagnames uitvoeren. Het team wordt gevolgd door een cameracrew en is voornamelijk actief in de staat Californië, vaak in Los Angeles. Lou Pizarro werkt samen met zijn familie en een aantal vaste medewerkers om deze inbeslagnames succesvol te laten verlopen. Dit gaat echter niet bepaald zonder slag of stoot.

1. We Are Operation Repo
  2. Don't You Dare Lift-off
  3. Collectibles
  4. Adult Film Star
  5. Pizza, Hook-ups, and a Suspicious Suitcase
  6. Exterminate or Retaliate
avatar van Robbie.T.
Hilarisch slecht programma waar ik, en ik durf het best te zeggen, vrijwel elke aflevering van gezien heb. Het is reality / docu, maar vanwege het zeer hoge 'scripted reality' gehalte slaat het geregeld helemaal nergens op. Vrijwel elke aflevering is exact hetzelfde en met name de ingehuurde acteurs die de schuldenaars moeten spelen tijdens de scripted reality gedeeltes zijn tenenkrommend slecht.