Mijn Series +

The Revolting World of Stanley Brown - Seizoen 1 (2012)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Familie

ontwikkeld door Bridget Banton, Jon Rolph, Alyssa Cooper Sapire en Sander Schwartz
met Dean-Charles Chapman, Louis Demosthenous en Nicola Duffell

Stanley Brown is een normale tiener die een abnormale interesse voor vrijwel alles heeft. Het leven van Stanley komt volledig op zijn kop te staan wanneer zijn achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achter-, achterkleinzoon Archie plotseling op de stoep staat. Archie komt uit een verre toekomst en wil graag tijd doorbrengen met Stanley omdat hij hem als zijn grote held ziet. De technologie die Archie gebruikt is namelijk ontwikkeld door Stanley, al weet Stanley dit zelf nog niet. Samen maken ze de meest doldwaze avonturen mee wanneer ze allerlei interessante uitvindingen doen.

1. Snot
  10. Love Bug
  11. Wax
  12. Hiccupalypse
  13. Archie Gets Busted

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.