Mijn Series +

Mad About Alice - Seizoen 1 (2004)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Paul Waite en Sue Birbeck
met Amanda Holden, Jamie Theakston en Debra Stephenson

Doug en Alice hebben samen een zoon, Joe, maar na een jarenlang huwelijk hebben ze besloten uit elkaar te gaan. Wel hebben ze afgesproken om als goede vrienden uit elkaar te gaan om op deze manier zo goed mogelijk voor Joe te kunnen zorgen. Al snel wordt duidelijk dat dit gemakkelijker gezegd dan gedaan is. De twee komen constant in ruzies terecht wanneer ze elkaar zien en er spelen de nodige onderhuidse spanningen. Wanneer blijkt dat Doug een nieuwe vriendin heeft gevonden, wordt de situatie alleen nog maar ingewikkelder.

1. Handover
  2. Alice's Restaurant
  3. School Craze
  4. Sick as a Parrot
  5. Break up
  6. Divorce

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.