Mijn Series +

Condor - Seizoen 1 (2018)

Thriller / Drama

ontwikkeld door Jason Smilovic, Todd Katzberg en Ken Robinson
met Max Irons, Bob Balaban en William Hurt

Turner is een idealistische millennial die stiekem lid wordt van de CIA in de hoop de CIA van binnenuit te hervormen. Maar als iedereen in zijn kantoor wordt afgeslacht door professionele moordenaars, wordt deze briljante analist gedwongen uit zijn denktank te stappen en in een ivoren toren te gaan zitten om de strijd te gaan met de gevaarlijkste elementen in het militair-industriële complex. Joe zal dingen moeten doen die hij zelf nooit voor mogelijk had gehouden - en ontdekken dat niemand zijn ware karakter kent totdat ze onder vuur zijn getest.

1. What Loneliness
  7. Within a Dark Wood
  8. A Question of Compromise
  9. Death Is the Harvest
  10. Mistrust Blossoms

Aardig, maar het is allemaal net niet..

avatar van Robbie.T.
Niet veel verder dan aflevering 4 gekomen. Bijzonder zwakke serie die ook enorm prekerig en moralistisch is. Verhaaltechnisch rammelt het van alle kanten, er wordt zwak geacteerd en de personages maken de meest lachwekkende keuzes.