Mijn Series +

Drama / Mystery
Miniserie, 169 minuten

ontwikkeld door Gwyneth Hughes
met Michael Palin, Jodie Comer en Mark Addy

In Yorkshire vertrekt Tom Parfitt naar een rusthuis. Zijn Indische buurvrouw heeft in al die tijd dat ze er woonde geen voet in zijn huis gezet, noch was er veel contact met hem. Tom Parfitt zet een scene op waarbij hij zogezegd van de trap is gevallen zodat hij een onderkomen in het rusthuis kan bekomen. De sociale werkster Alison Denning komt hem thuis oppikken en is enigszins verbaasd dat zijn koffer al klaarstond. Het wekt voor het eerst haar argwaan op dat er iets niet klopt aan zijn verhaal. Voor ze het huis verlaat merkt ze een fotokader op met een kleine jongen. Het wekt zodanig haar belangstelling dat ze de fotokader meeneemt, maar later zal blijken dat dit grote gevolgen zal hebben.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
Aardig maar haalt niet het normale Britse niveau.