Mijn Series +

Parels & Zwijnen - Seizoen 1 (2005-2008)

Nederland
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Diederik Van Rooijen
met Ruben Lürsen , Mike Libanon en Eva Duijvestein

Ex-politieagent Dexter Parisius, zijn beste vriend Rudy Teeuwe, de zoon van een onderwereldbaas, en het voormalige animeermeisje Daisy lossen verschillende zaken op die zich op de grens bevinden van de boven- en onderwereld. Rudy en Dexter willen niets met justitie te maken hebben, ze hanteren hun eigen methodes. Rudy praat vijf kwartier in een uur en doet het liefst drie handeltjes tegelijk. Dex houdt niet zo van praten, zeker niet met types die hem dwarszitten. Dan bereikt een vuist of een vuurwapen veel sneller resultaat. De beeldschone Daisy is de enige die invloed heeft op deze eigenzinnige mannen.

1. De Ring
  9. De Rode Engel
  10. Russische Roulette
  11. Dominee
  12. Smetvrees

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.