Mijn Series +

Acceptable Risk - Seizoen 1 (2017)

Ierland
Drama / Thriller

ontwikkeld door Ron Hutchinson
met Elaine Cassidy, Morten Suurballe en Angeline Ball

Sarah en Lee Manning zijn al een tijdje getrouwd en Lee moet geregeld weg voor zaken. Wanneer hij plotseling vermoord wordt, begint Sarah zich te realiseren dat zij niets van het verleden van Lee weet. Ze weet dat hij voor een machtig bedrijf werkt en dat hij een wapen droeg. Al snel wordt duidelijk dat er veel meer speelt en Sarah bevindt zich op glad ijs. Toch zal ze nergens voor terugdeinzen in haar zoektocht naar de waarheid achter de moord op haar man.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
avatar van AniSter
Corruptie, omkoperij, over lijken gaan. Enkele ingrediënten van deze erg goed in elkaar gezette serie. Spannend van begin tot bijna aan het einde, want de uitwerking van het einde had iets beter en meer afgerond mogen zijn. M.n. de afloop voor een aantal personen. Deze serie is zeker een aanrader maar vanwege het te magere slot krijgt deze van mij net geen 5 sterren.