• 10.795 nieuwsartikelen
  • 162.330 films
  • 10.195 series
  • 29.838 seizoenen
  • 614.968 acteurs
  • 193.273 gebruikers
  • 8.985.673 stemmen
Avatar
 

Star Wars series

zoeken in:
avatar van brawljeff

brawljeff

  • 2772 berichten
  • 3163 stemmen

Deze week zijn er behoorlijk wat Star Wars series aangekondigd voor Disney+. We gaan over een paar jaar waarschijnlijk wel over een overvloed van series spreken. Als de series de kwaliteit van The Mandalorian hebben, kan het nog wel wat worden.

Obi-Wan Kenobi

Rangers of the New Republic

Ahsoka

Andor

Star Wars: The Bad Batch

Star Wars: Visions

Lando

The Acolyte

A Droid Story

Iemand die een favoriet heeft? Voor mij is het de Obi-Wan serie, omdat Ewan en Hayden weer samen terugkeren.


avatar van legian

legian

  • 777 berichten
  • 0 stemmen

Dat zijn inderdaad flink wat series, maar die komen gelukkig niet allemaal tegelijk. Ik dacht dat er ook een aantal maar limited zouden zijn. Ach als ze wat leuk entertainment ervan weten te maken.

Ben voornamelijk benieuwd naar Obi-Wan, altijd een tof personage en ze kunnen daar best een interessant verhaal van maken. Hoop eigenlijk dat ze Maul daar nog in verwerken, dat was een hoogtepunt in Rebels maar mogen ze van mij nog wel eens in betere kwaliteit brengen.

Ahsoka is voor mij de tweede, sinds the Clone Wars wel gevallen voor het personage en in the Mandalorian was ze ook tof. En de tease van Thrawn ben ik ook benieuwd naar.


avatar van Fikret8

Fikret8

  • 6124 berichten
  • 4155 stemmen

Star Wars: Visions is Japanse anime, weer wat anders dan de Disney achtige animaties. Vond de eerste aflevering goed te doen.


avatar van Kondoro

Kondoro

  • 10693 berichten
  • 2485 stemmen

Ik denk wel dat iemand mij hier kan helpen. Ik wil alle Star Wars series kijken. Zit er nog een bepaalde volgorde in die ik als eerste moet kijken om een verhaallijn te snappen?


Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.