De Site / Gebruikers / Waarom koos jij je avatar?

avatar van DonOswaldo
Title says it all.

Omdat het mijn favoriete karakter uit een heerlijke serie is. Daarnaast vind ik het ook gewoon een mooi shot hoe ze daar terneergeslagen in de boeien zit.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Sgt. Clayton 'Zeke' Anderson is en blijft mijn favoriete personage uit de serie Tour of Duty. In de serie komt hij ervaren, wijs, betrouwbaar, loyaal & stoer over. Als ik de serie Tour of Duty kijk dan denk ik altijd van als ik dan toch naar Vietnam moet, laat hem dan even mijn sergeant zijn (dankzij hem lag het percentage van terugkeren van een missie zeker op een 90 a 95%). Degene die niet naar hem luisterde en of eigenwijs waren (5 tot 10%) kwamen om het leven. Geloof mij, ik luister wel naar zo een kerel .

Teejey
Ik vind Ari gewoon fantastisch, in zoveel opzichten. Carrière-baas, geweldige humor, charisma, etcetera.
De avatar had ik trouwens ook al op MovieMeter, toen ik daar begon was ik bezig met Entourage, vandaar dat ik toen Ari heb gekozen, zat ik in Dexter was het waarschijnlijk Dexter geweest en zat ik in Prison Break dan was het Scofield geweest, je snapt me.

avatar van Teunnis
Vorige avatar (Regina Spektor) gewijzigd naar eentje van een serie: Lumpy Space Princess van Adventure Time. Het moment dat LSP die hoes van Frank Zappa, mijn grootste held, tevoorschijn haalde, stond ik wel even perplex. Alsof ze dat speciaal voor mij deed

De Regina Spektor avatar gaat weer terug naar MusicMeter en voor MovieMeter moet ik even op zoek naar een filmavatar - ik heb daar nu Dale Cooper.

avatar van ZAP!
Hiervandaan: zap!.

Teejey schreef:

Damn, ik zie nu pas dat het Ari Ferrari in je avatar is. Vreemd dat ik dat niet eerder zag, slecht vooral. Toffe scène

Teejey
brawljeff, haha jazeker. Misschien wel het meest complete karakter dat ik ooit zag. Dit typen bezorgde me al een lach.

avatar van The Oceanic Six

Omdat ik de laatste tijd Cow and Chicken & I Am Weasel opnieuw kijk en deze rode malloot echt te grappig is

avatar van renzoroy
Omdat ik dat ben op de foto

avatar van Dying Rose
Nu we toch mijn profiel aan het ontleden zijn: ook mijn avatar is een verwijzing naar de serie Persons Unknown en de afbeelding toont ons een deel van het 'Welcome Back!'-sign, dat in de reeks voorkomt. Vind het daarnaast een leuk, duister mopje daar onze protagonisten vastzitten in The Town.

Welcome Back, indeed!

avatar van Robbie.T.
Hey, dit topic zie ik nu pas voor het eerst. Leuk om te lezen waar alle avatars vanaf komen.

Sign of the twine, mate. Sign of the twine.

avatar van brawljeff
Op de één of andere manier is Liam Neeson de acteur waarvan ik by far de meeste films heb gezien. Eigenlijk niet eens bewust. Ra's Al Ghul is mijn favoriete rol van hem, vandaar dat ik deze avatar vaak gebruik.

Wellicht eens een keer iets serie gerelateerd opzoeken voor hier.

avatar van Robbie.T.
Ik heb inderdaad ook mijn avatar per Metersite anders, allemaal toegespitst op die specifieke site.

En Liam Neeson is eigenlijk gewoon altijd cool brawljeff, dus ik begrijp je keuze

avatar van brawljeff
Heeft vast ook wel in series gespeeld Robbie.T.. Maar zo even naar iets zoeken.

avatar van brawljeff
Heb mijn avatar ook maar aangepast, want "there's no cure for being a cunt!"

avatar van Robbie.T.
Haha zei me niks, heb ik toch echt even moeten opzoeken die quote.

avatar van brawljeff
Kijk jij nou geen Game of Thrones? Schandalig!

avatar van Robbie.T.
Nee, die serie is volledig aan mij voorbij gegaan. Heb ooit de eerste aflevering van seizoen 1 op televisie gezien, maar vond het vreselijk en ben toen afgehaakt. Misschien later nog eens een kans geven. Gelukkig is er genoeg anders te zien tegenwoordig

avatar van Harvey Specter
Because that's who i am.

avatar van brawljeff
Robbie.T. het is jouw beurt weer zo te zien.

avatar van Robbie.T.
Ah ja klopt. Om de zoveel tijd verander ik mn avatar, om t leuk te houden

Uitleg bij deze avatar?

Hello darkness, my old friend....

Gob uit Arrested Development, heerlijk vertolkt door Will Arnett.

avatar van Robbie.T.
Tijd voor een nieuwe avatar:

"I'm cultivating mass"

avatar van Esteban
The Iron Giant, obviously. Ik denk eigenlijk niet dat er veel toe te lichten valt. Schitterende tekenfilm van -wat mij betreft- de beste animatieregisseur die op onze aardbol rondloopt, Brad Bird.

avatar van brawljeff
Ik zie dat echt nu pas in jouw avatar

avatar van Esteban
Zo obviously was het dan blijkbaar toch niet.

avatar van Donkerwoud
Oeps, ik zag 'm ook niet...

avatar van Esteban
Omdat mijn avatar nu eenmaal niet zo duidelijk bleek te zijn (huh, huh ) heb ik een andere versie gekozen.

avatar van Robbie.T.
Het is weer eens tijd voor een nieuwe avatar.

"I suppose I've created an atmosphere where I'm a friend first and a boss second. Probably an entertainer third."

avatar van The Oceanic Six
Robbie.T. schreef:
Het is weer eens tijd voor een nieuwe avatar.

Ik krijg nog kromme tenen als ik denk aan dat kantoordansje van David Brent