De Site / Gebruikers / Waarom koos jij je avatar?

avatar van Robbie.T.
All the money collected is for both dances... Both excellent dances.

avatar van brawljeff
"There's no cure for being a cunt"
- Ser Bronn of the Blackwater

avatar van Robbie.T.
And don't you mouth off to me, or I'm gonna slap you right in your penis.

- Mister Herbert

avatar van Dorstigjimmyke
Mijn avatar is Walter Sobchak. De held in mijn favoriete film 'The Big Lebowski'. Geniale film, maar het kan ook zijn dat je het niks vindt. Walter is geniaal in deze film. Vooral zijn oneliners zijn geweldig.

This is what happens when you f*ck a stranger in the ass, Larry

Shut the f*ck up, Donny

Am I the only one who gives a shit about the rules! Mark it Zero!

You're entering a world of pain

...

avatar van arevee
De mijne is Laura Palmer, het mysterieuze hoofdpersonage uit voor mij zonder twijfel de meest unieke tv reeks die ik ooit heb mogen aanschouwen.

Alleen al de soundtrack van de intro's van de afleveringen is genoeg om mij weer helemaal in die wereld te trekken. Van de films van Lynch ben ik (lang) niet altijd fan, maar dit was wel dicht tegen de perfectie aan vond ik en Laura Palmer is daar een prima exponent van.

jakkepoes
Vanwege de beste serie die ik ooit zag, met afstand. The Shield.

avatar van Fathead
Eén van de grootste stuntmannen die Europa ooit gekend heeft: Henk Mul.

avatar van ZAP!
Megastunt. Kom op NPO, geef Jiskefet een zak geld en carte blanche voor een laatste tien afleveringen. #Jiskefetwerom

Geralt of rivia
Voor mijn bewondering voor stephen king en pennywise
Film nog nooit gezien boek nu aan het lezen was zo verkocht van het boek dat dit mijn avatar is geworden

Op MuMe een nieuwe avatar, dan hier ook maar (tijdelijk?). Detail van:
https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BMDhmYWFlZDYt[email protected]._V1_.jpg

avatar van ZAP!
Nog steeds Maigret (Bruno Cramer), maar meer overeenkomstig met de stijl van mijn MuMe avatar...

Ceci n'est pas un pipe!

avatar van ZAP!
Even wat anders tegen de kerst...

avatar van ZAP!
Omdat ik op MuMe nu ook 1tje in kleur heb, kan TvMe niet achterblijven. En precies deze omdat Zoidberg zo'n beetje het grappigste aan Futurama is. Woopwoopwoopwoopwoopwoopwoop!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Films van Rob Zombie zijn gewoon een soort
van guilty pleasure. Ik hou d'r zo van!

avatar van 606
Deze, gekozen na dat ik gisteren een kleding doorpas heb gehad voor een figuranten rol in de nieuwe te maken serie De Stamhouder....... A.s Maandag de draaidag !!!! Vind het echt heel bijzonder en gaaf.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Ik zeg het verloren broertje van Thomas Shelby in Peaky Blinders S6!

Veel plezier maandag, en laat even weten hoe het gegaan is

HALVE TAMME. schreef:
Ik zeg het verloren broertje van Thomas Shelby in Peaky Blinders S6!

Veel plezier maandag, en laat even weten hoe het gegaan is
Hehe dankjewel man, mooi compliment en ja laat het zeker weten

avatar van ZZ TOP
Ziet er goed uit 606. Super gaaf ook.
Heel veel plezier maandag!

ZZ TOP schreef:
Ziet er goed uit 606. Super gaaf ook.
Heel veel plezier maandag!
dankjewel man

avatar van 606
Zo zeg wat een ervaring (smaakt naar meer) maar ik heb serieus iets totaal anders gedaan dan ik had gedacht of überhaupt had kunnen dromen vandaag. Je hebt een idee waar je jezelf voor op geeft. En daar focus je dan op

Je had verschillende rollen, de militaire, kinderen en volwassenen als civilians, de mannen in blauwe overal met wapen. En de foute Nederlandse dames.

Nou had ik mezelf opgegeven als civilian, dus dacht nou loop gewoon mee en dat is het !!!

Na 2,5 uur was het rond 16.00 denk en moesten we naar de Bredaseweg dat stuk was al afgesloten. Dus vermoeden al dat het daar was. Vervolgens komt dan zo'n mannetje die ook de zaak regelde en die zegt ga jij ook op die vrachtwagen bij de bak staan bij de gene met de schaar. Dus dat was verandering 1 een stap omhoog in de rol

Later werd er ook voor mij een schaar geregeld, en daar sta je dan, mag je 1 van de 4 foute Nederlandse dames de haren naar de Filistijnen knippen.

En of dat niet genoeg is? Komt na overleg met dat mannetje en de Regisseur ook nog eens een cameraman in de wagen erbij en wordt je met de andere vol gefilmd in beeld en mag je dus de foute Nederlandse dame knippen vol in beeld

Moet het nog verwerken want dit had ik dus totaal niet verwacht, echt geweldige ervaring

avatar van Dogie Hogan
Nostalgie: uit zijn beginperiode op MM voor 606 nog deze avatar gemaakt: *)

*) ‎donderdag ‎8 ‎april ‎2010, 0‏‎9u57.

Dogie Hogan schreef:
Nostalgie: uit zijn beginperiode op MM voor 606 nog deze avatar gemaakt:
(afbeelding)
Lang, lang geleden haha wow, kijk waar ik nu ben dan.