• 15.837 nieuwsartikelen
  • 178.522 films
  • 12.249 series
  • 34.035 seizoenen
  • 647.932 acteurs
  • 199.141 gebruikers
  • 9.380.126 stemmen

Toevoegverzoeken

zoeken in:

MovieHolic

• 1211 berichten
  • 2155 stemmen

Dat is hier met sommige series een 5 jaren plan.... Sommige series staan al tijden incompleet op de site en sommige huidige series staan nog helemaal niet op de site. Je kan hier verzoeken indienen en dan afwachten of iemand je verzoek wil indienen. Alles wat je hier verzoekt komt wel op de (lange) verzoeklijst staan van Mza

Ah! Top bedankt voor de reactie! Jammer dat hier de activiteit zoveel lager is als op Moviemeter, helemaal als je bedenkt hoe fanatiek er tegenwoordig naar series word gekeken.

Hoe dan ook ik wacht het rustig af bedankt Tomtommer, quoten ging niet aangezien ik te nieuw ben hier.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Waar de opvallend lagere activiteit alhier precies aan ligt, kan niemand verklaren, vrees ik. Er werd wel eens gesteld dat mensen minder behoefte zouden hebben aan het discussiëren over series dan bij film het geval is. Maar die redenering klopt niet wanneer ik tal van andere film/serie gerelateerde discussie-mogelijkheden/platformen bekijk. Daar gaat het eerder naar 45/55 (serie/film). TVMeter blijft op dat vlak een 'vreemd' fenomeen..

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Paultjuh allereerst welkom op de website! Bij vragen kun je die in het forum of bij één van de crewleden stellen. In dit topic kun je inderdaad verzoekjes doen. Net als bij alle andere Meter-sites zijn het de gebruikers (hoewel crewleden het hier graag ook doen) verantwoordelijk voor het toevoegen van series. Als jij hier ook aan mee wil helpen, leg ik je graag de spelregels uit! Recensies en stemmen op seizoenen zijn ook altijd welkom.

De website is inderdaad nog niet compleet, maar dat is natuurlijk ook niet realistisch met alle series die momemteel wereldwijd lopen en ooit zijn uitgezonden. Inmiddels zitten we op 3400 series.

renzoroy_mm

• 1314 berichten
  • 979 stemmen

Sex Education - Season 1 - IMDb

nieuwe netflix original met Gillian Anderson

gaat 11 januari in premiere

Sex Education | Official Trailer [HD] | Netflix - YouTube

stinissen (crew series)

• 23461 berichten
  • 76957 stemmen

Dogie Hogan

• 13381 berichten
  • 788 stemmen

Spingvloed - seizoen 2 (2018).

Shaky

• 3736 berichten
  • 13059 stemmen

chris, die staat al op de site:

Springfloden - Seizoen 2 (2018)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik heb de volgende pagina nieuw leven ingeblazen, zal de komende dagen/weken verder gevuld worden met lopende series en seizoenen

Toevoegingsuggesties

hiermee is het m.i. erg makkelijk om recente / lopende seizoenen toe te voegen, het is feitelijk alleen een kwestie van de Google Translate plotomschrijvingen een beetje op te schonen, vaak kunnen ze ook een stuk ingekort worden naar 2 of 3 zinnen, en eventueel een seizoensposter te zoeken.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

National Parks Adventure | Netflix

Wil iemand dit toevoegen?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

da's geen serie toch?

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

renzoroy_mm schreef:

Sex Education - Season 1 - IMDb

nieuwe netflix original met Gillian Anderson

gaat 11 januari in premiere

Sex Education | Official Trailer [HD] | Netflix - YouTube

voor het toevoegen van Netflix originals raad ik aan om even te wachten tot de serie ook echt op Netflix staat, dan worden de plotomschrijvingen e.d. als het goed is automatisch in het Nederlands ingevuld en is het toevoegen dus 2 minuten werk

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Esteban schreef:

En bovenal, je kan vooral zélf series aanvullen, indienen of verbeteren! Updates zijn voor 't grootste deel community-gedreven. Iederéén kan zijn of haar steentje bijdragen. Alle beetjes helpen.

Inderdaad jammer dat er hier bij veel mensen zo'n afwachtende houding heerst, vergeleken met de andere Meter-sites. Ik heb net Timeless s2 toegevoegd, en het overgrote deel stond al ingevuld. even de plotomschrijvingen door Google Translate halen en een beetje inkorten en opschonen, en na 7 minuten was het seizoen toegevoegd

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Jordy schreef:

da's geen serie toch?

Zijn docu's hier niet toegestaan?

(Ik ken de regels niet zo heel goed moet ik bekennen, mag dit wel op Moviemeter dan?)

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

De toevoegcrew kent de regels beter dan ik Maar ik geloof dat voor documentaires korter dan 45 minuten op beide Meter-sites (momenteel) geen plek is.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Spijtig. Maar ok.

ZAP!

• 5471 berichten
  • 3626 stemmen

Jordy schreef:

...Maar ik geloof dat voor documentaires korter dan 45 minuten op beide Meter-sites (momenteel) geen plek is.

Voor TvM geldt: als het maar een (mini)serie is van tenminste 3 delen. Ik weet niet of ze bestaan, maar een (docu)reeks van 3x5 minuten zou theoretisch wel kunnen, toch?

brawljeff

• 2773 berichten
  • 3312 stemmen

Het zal niet vaak voorkomen, maar in theorie wel ja. Dat is dan een serie van minimaal 3 delen. National Parks is een losstaande documentaire dus zou eerder op MovieMeter thuis horen dan hier.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Jordy schreef:

(quote)

Inderdaad jammer dat er hier bij veel mensen zo'n afwachtende houding heerst, vergeleken met de andere Meter-sites. Ik heb net Timeless s2 toegevoegd, en het overgrote deel stond al ingevuld. even de plotomschrijvingen door Google Translate halen en een beetje inkorten en opschonen, en na 7 minuten was het seizoen toegevoegd

Moest je 't mij geruime tijd geleden gevraagd hebben, zou dit mij ook nog afgeschrikt hebben door eerdere ervaringen. Maar ondertussen is er inderdaad toch wel verbetering op dat vlak. Misschien moeten de meesten dat nog ontdekken?

En 20 episode-plots + overkoepelend plot zal altijd meer werk zijn dan één enkel plot zoals bij film, natuurlijk. Maar qua duur valt het best mee, bovendien is er de tussentijds-opslaan-functie. Dat helpt eveneens.

1 minder puntje is dat dat laatste belangrijke tooltje nu net niet werkt bij 'toevoegsuggesties', bij een serie met meer dan 25 afleveringen (ze zijn er) is dat een bummer.

Maar verder, allemaal goed te doen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Als ik ook eerlijk ben is het ook wat irritant dat je als toevoeger van een seizoen steeds meldingen krijgt om nieuwe afleveringen in te voeren. Beetje opdringerig en daarbij vermoed ik nog steeds dat niemand plotbeschrijvingen leest. Dus soms voer ik dan als het seizoen volledig uit is wel alles toe. Misschien niet in de geest van de site, maar het is nou eenmaal best een klus om een serie toe te voegen. Al is mijn laatste seizoen wel een tijd terug dus misschien dat dit tegenwoordig sneller gaat.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Ik snap wel dat je niet teveel lopende series tegelijk "in beheer" wil hebben. Maar als een verzoekje om even een seizoen bij te werken al als opdringerig worden ervaren, dat weet ik het verder ook niet meer zo goed. Vooral als je een serie zelf volgt en kijkt, zou het toch een kleine moeite moeten zijn om even 2 regels te typen over wat je zojuist gezien hebt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nouja, zo ervaar ik het ieder geval. Maar je hebt wel gelijk dat het een kleine moeite is ja. Ik voel me alleen dan opgejaagd om maar correcties door te blijven voeren. Misschien dat anderen dat ook hebben, geen idee. Maar ook als dit er niet was geweest had ik niet 100 extra seizoenen erop gezet, dus het is ook maar kleine kritiek. Ik vind de site ook wel vrij compleet qua aanbod, al ontbreken er nog altijd wel wat seizoenen.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Mza, lol. Ik moest er om lachen, omdat ik het herken. Laatst dacht ik bij zo'n melding haast luidop: "Ben je daar nu alwéér? Ik moet de aflevering nog zien. Ok?" Maar het is wel een noodzakelijke tool, ongetwijfeld. Zo kom je de belofte om jouw toegevoegde reeks te completeren ook effectief na. En tegelijk is het ook een handige tool voor de vergeetachtigen onder ons.

Een mindere kant is dat het mij voortdurend afremt in twee opzichten:

Er zijn veel vrij recente of gloednieuwe series die ik met veel plezier wil toevoegen, ook bij de verzoeken hier, maar omdat latere aflevering-plots regelmatig de clue van eerdere episodes weggeven, waag ik er mij minder en minder aan. Ik vergeet namelijk niet wat ik lees op dat vlak en kan dus niet alles invullen zonder de reeks voor mijzelf te verpesten. Helaas, dan maar niet.

Aanvullend is er de 'blokkering' op nieuwe toevoegingen, wanneer er van één reeks uit je eigen toevoegingen nog een net vrijgegeven plot ontbreekt. Ook daar zit ik dan geblokkeerd, terwijl ik gerust een andere reeks (100% compleet) zou kunnen toevoegen. Ik kan gerust meerdere reeksen onderhouden, graag zelfs. 'k Doe dat sowieso al. Maar kan nu eenmaal niet alles tegelijkertijd verplicht bekijken. Ook het feit dat sommige episodes dan wel elders verschenen mogen zijn, maar bij ons daarom nog niet legaal te zien zijn, wringt hier wat. Ik zit vaak 'vast' door deze regel.

Misschien is het verleggen naar maximum 5 openstaande (lopende) reeksen een idee?

stinissen (crew series)

• 23461 berichten
  • 76957 stemmen

Esteban schreef:

Mza, lol. Ik moest er om lachen, omdat ik het herken. Laatst dacht ik bij zo'n melding haast luidop: "Ben je daar nu alwéér? Ik moet de aflevering nog zien. Ok?" Maar het is wel een noodzakelijke tool, ongetwijfeld. Zo kom je de belofte om jouw toegevoegde reeks te completeren ook effectief na. En tegelijk is het ook een handige tool voor de vergeetachtigen onder ons.

Een mindere kant is dat het mij voortdurend afremt in twee opzichten:

Er zijn veel vrij recente of gloednieuwe series die ik met veel plezier wil toevoegen, ook bij de verzoeken hier, maar omdat latere aflevering-plots regelmatig de clue van eerdere episodes weggeven, waag ik er mij minder en minder aan. Ik vergeet namelijk niet wat ik lees op dat vlak en kan dus niet alles invullen zonder de reeks voor mijzelf te verpesten. Helaas, dan maar niet.

Aanvullend is er de 'blokkering' op nieuwe toevoegingen, wanneer er van één reeks uit je eigen toevoegingen nog een net vrijgegeven plot ontbreekt. Ook daar zit ik dan geblokkeerd, terwijl ik gerust een andere reeks (100% compleet) zou kunnen toevoegen. Ik kan gerust meerdere reeksen onderhouden, graag zelfs. 'k Doe dat sowieso al. Maar kan nu eenmaal niet alles tegelijkertijd verplicht bekijken. Ook het feit dat sommige episodes dan wel elders verschenen mogen zijn, maar bij ons daarom nog niet legaal te zien zijn, wringt hier wat. Ik zit vaak 'vast' door deze regel.

Misschien is het verleggen naar maximum 5 openstaande (lopende) reeksen een idee?

Daarom is het voor jou die de oudere series gezien of niet gezien wel toe te voegen je zou vele mensen blij maken als je dit zou doen.

stinissen (crew series)

• 23461 berichten
  • 76957 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Nouja, zo ervaar ik het ieder geval. Maar je hebt wel gelijk dat het een kleine moeite is ja. Ik voel me alleen dan opgejaagd om maar correcties door te blijven voeren. Misschien dat anderen dat ook hebben, geen idee. Maar ook als dit er niet was geweest had ik niet 100 extra seizoenen erop gezet, dus het is ook maar kleine kritiek. Ik vind de site ook wel vrij compleet qua aanbod, al ontbreken er nog altijd wel wat seizoenen.

Dat vind ik dus niet 95 % van de oudere series moeten er nog op dit is voor veel mensen nostalgie en zijn series waar toentertijd miljoenen mensen nakeken ( Geen internet en weinig zenders) veel series van toen worden nu nog gebruikt voor de verhalen bv Magnum etc etc

MovieHolic

• 1211 berichten
  • 2155 stemmen

brawljeff schreef:

Paultjuh allereerst welkom op de website! Bij vragen kun je die in het forum of bij één van de crewleden stellen. In dit topic kun je inderdaad verzoekjes doen. Net als bij alle andere Meter-sites zijn het de gebruikers (hoewel crewleden het hier graag ook doen) verantwoordelijk voor het toevoegen van series. Als jij hier ook aan mee wil helpen, leg ik je graag de spelregels uit! Recensies en stemmen op seizoenen zijn ook altijd welkom.

De website is inderdaad nog niet compleet, maar dat is natuurlijk ook niet realistisch met alle series die momemteel wereldwijd lopen en ooit zijn uitgezonden. Inmiddels zitten we op 3400 series.

HI! Dank je, ik snap niet dat ik deze site niet eerder ontdekt heb, ik zit namelijk al 11 jaar op Moviemeter!

Maar goed bedankt voor de info, als ik iets nieuws zie ontbreken zal ik het hier melden.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

Paultjuh

HI! Dank je, ik snap niet dat ik deze site niet eerder ontdekt heb, ik zit namelijk al 11 jaar op Moviemeter!

Maar goed bedankt voor de info, als ik iets nieuws zie ontbreken zal ik het hier melden.

Nog maar eens het bewijs dat TVMeter promotie nodig heeft, ook op MovieMeter. Ik heb het daar onlangs simpelweg gevraagd aan enkele MovieMeterMembers die ik ondertussen wel ken, maar ik hier (tot mijn grote verbazing) nooit zie. 3 van de 5 kenden TVMeter niet. De andere 2 zeiden dat er geen beweging genoeg was. Dat cirkeltje moet doorbroken worden.

Esteban

• 3606 berichten
  • 1826 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Daarom is het voor jou die de oudere series gezien of niet gezien wel toe te voegen je zou vele mensen blij maken als je dit zou doen.

Het plot-per-aflevering-probleem is nu net waarom ik tal van series niet (meer) toevoeg, wanneer ik ze ooit wil zien. Van degene waarbij het mij niet echt kan schelen, ik denk aan 'Adventure Time' voegde ik al een deel toe. (al blijft dit weinig in vergelijking met sommige andere leden) Maar door het gebrek aan de optie 'tussentijds opslaan' bij toevoegverzoeken, heb ik dit nog steeds niet kunnen completeren. Daar moet ik aan één stuk door aardig wat tijd kunnen aan besteden. (50+ afleveringen) En de kans om mij daar op te gooien, ontbrak de laatste twee maand. En in dit geval, slorpt het wel degelijk aardig wat tijd. Google-vertalingen zijn, zo leert de ervaring, soms héél krom. Ik vertaal ze sneller wanneer ik 't zélf doe. Dat is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, voor anderen zijn deze dan weer heel handig.

Maar geen nood, ik heb al een reeks toevoegingen 'under construction' staan. Zij verg(d)en wat opzoekwerk en vul ik mondjesmaat aan. Wanneer er opnieuw wat kansen komen, ga ik daar mee verder. Nostalgische leden zullen tevreden zijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

We "nemen het mee naar achteren" en gaan met de crew nog eens de regels omtrent plotomschrijvingen evalueren / bespreken. Ik heb ook wel het idee dat er misschien iets moet veranderen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op TvMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.