De Site / Algemeen / Toevoegverzoeken

avatar van Heino
Heino (moderator)
depri83 schreef:
Zouden jullie kunnen toevoegen:
De wereld van de Chinezen.
De wereld van de Chinezen - VPRO

Programma van Ruben Terlouw dat volgende week zondag begint.

De Wereld van de Chinezen, met dank aan sumitta!

avatar van Baldur
Dat is snel, thanks!

avatar van brawljeff
Superman and Lois. Start 23 februari op The CW.

brawljeff schreef:
Superman and Lois. Start 23 februari op The CW.

Deze komt niet naar voren als je op Superman zoekt, maar staat blijkbaar al online.

avatar van Heino
Heino (moderator)
Kos schreef:
Merkwaardig dat de serie Klassen hier niet op staat.

Bij deze: Klassen (2020-2021)

avatar van Kos
Kos
Top!

avatar van depri83
Zouden jullie Staged (TV Series 2020–2021) - IMDb toe willen voegen.

avatar van ZAP!
Shetland seizoenen 6 en 7 staan er ook nog niet op.

avatar van DionneDarko
Zondag met Lubach's laatste seizoen is alweer 2 weken begonnen. Wil iemand die even toevoegen?

avatar van ZAP!
Line of Duty s6.

avatar van brawljeff
Trecx, Amazon original serie die gisteren is uitgekomen.

jarno1975 schreef:

Die staat er al een tijdje op Henk.

In ieder geval bedankt zal wel aan de naweeën van het corona virus liggen.

Nu op net 5 miniserie "Secret Bridesmaids' Business (TV Series 2019– ) - Reference View - IMDb" Secret Bridesmaids' Business (TV Series 2019– ) - Reference View - IMDb

avatar van sumitta
Zou iemand De vuilnisman willen toevoegen? Ik weet deze keer niet zo goed waar ik alle benodigdheden vandaan moet schrapen. Bij voorbaat dank.

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
ZAP! schreef:
Shetland seizoenen 6 en 7 staan er ook nog niet op.

Van deze 2 seizoenen is ook nog geen releasedatum bekend. Uitgesteld vanwege corona.

Nu op Netflix "Nevenka: Breaking the Silence (TV Mini-Series 2021) - Reference View - IMDb" Nevenka: Breaking the Silence (TV Mini-Series 2021) - Reference View - IMDb

stinissen schreef:
nu op net 5