De Site / Algemeen / spoilers / discussies

avatar van LuukRamaker
Ziet er goed uit, ook met die vinkjes en sterretjes.

Heb net een bericht geplaatst en hoewel deze nog geen spoilers had, valt wel meteen op dat ik bij het bewerken van het bericht niet meer kan aanpassen of er van een bepaalde aflevering spoilers in zitten. Na het posten van het bericht kan ik hem nog wel markeren als mening, maar het bericht even aanvullen met een spoiler zou dus niet gaan (ook niet op de 'gewone' MovieMeter-wijze overigens, want dan blijft de tag staan).

Ik wil niet lopen azijnzeiken trouwens, maar viel me gewoon op.

avatar van Jordy
Goed punt, daar zal ik nog naar kijken

Pastichio Rocker
Jordy schreef:
Het lijkt me logischer dat mensen bij de episode lijst aangeven welke ze gezien hebben (een beetje zoals je op MusicMeter favoriete tracks markeert). En als mensen daar niets hebben aangegeven, dan gaan we er bv. van uit dat ze gelijk lopen met Amerika (bij US series). Misschien wel bij het tekstveld nog even melden met welke episode-markering het bericht opgeslagen zal gaan worden.

Zoals eerder gezegd, op basis van je markering van hoe ver je bent, zullen dan bepaalde berichten wel of niet zichtbaar zijn.

Ik moet er maar even een voorbeeldje van maken binnenkort, zodat we kunnen kijken of dat een beetje fijn en logisch gaat werken.

Maar wat als ik nou geen interesse heb om de serie te bekijken, maar wel de discussie wil volgen? Zie ik dan niks of moet ik dan eerst iets markeren wil de afscherming in werking treden?

avatar van Jordy
Goed punt. Er moet een makkelijke manier komen om alle spoilers zichtbaar te maken

Pastichio Rocker
Jordy schreef:

Een knop met 'Maak alle spoilers zichtbaar' per seizoen, of is dat te simpel gedacht?

avatar van Jordy
Ja ik weet nog niet, van allerlei knoppen op willekeurige plekken wordt een interface meestal niet veel gebruiksvriendelijker maar ik zal er tzt eens mee gaan spelen.