De Site / Algemeen / TV-Meter mijlpalen

Jordy schreef:
Het versoepelen van de toevoegregels heeft (naast natuurlijk veel nieuwe toevoegingen) ook de discussies bij seizoenen een impuls gegeven. Hier een overzicht van het aantal berichten bij series, per maand

2019-02: 722
2018-09: 385
2018-08: 389
2018-07: 233
2018-06: 216

Dit zijn echt unieke berichten bij serietopics, of tellen berichten op dit forum dan ook mee?

Sowieso wel heel fijn dat er een stijging is. Dat merk je ook bij de topics. Het is lang niet meer zo'n dooie boel. Nu nog wat meer mensen die langere reviews willen tikken, dat mis ik nog soms een beetje.

The Oceanic Six schreef:

Ja inderdaad, ik ook. Het gaat inderdaad om alleen de berichten bij de series.

Ze zijn er al wel:
True Detective - Seizoen 3 (2019)

avatar van Donkerwoud
Komt wel. Ik heb tegenwoordig ook Netflix.

avatar van Esteban
The Oceanic Six schreef:

Aanvullend: Wat ik dan eerder mis, zijn reacties op posts van leden die vaak de tijd nemen om hun posts van inhoud te voorzien.

avatar van Jordy
Ja eigenlijk bedoelde ik dat ook. Nog meer dan lange recensies, mis ik reacties en inhoudelijke discussies.

avatar van The Oceanic Six
En ik doelde daar ook een beetje op. Zou graag meer willen lezen dan ''vette serie!''. Moet zeggen dat er voldoende leden zijn met kwaliteit, alleen zouden het er meer moeten zijn om het echt dagelijks boeiend te houden. Met langere reviews bedoel ik ook niet direct 9 alinea's, want zulke teksten lees ik maar zelden door hier.

avatar van Donkerwoud
Het mag wel wat levendiger, ja. En je zou toch denken dat series (in tegenstelling tot films) gespreksmateriaal opleveren omdat ze door blijven lopen, zeker nu de toevoegingen zijn versoepeld naar andere televisieprogramma's. Niet eens fitties over Temptation Island of GTST..:(

avatar van ZAP!
The Oceanic Six schreef:
Was het al vaker van plan, maar hier en hier. Discussies probeer ik ook aan mee te doen, maar naar verhouding kijk ik bar weinig (nieuwe) series.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Meer dan 2500 leden. TvMeter gefeliciteerd.

Daar moet op gedronken worden hi ha ho!

???

jarno1975 (crew)
Inmiddels de 100.000 stemmen gepasseerd.

jarno1975 (crew)
De 3000e gebruiker is vandaag ingeschreven.

avatar van Jordy
Misschien leuk om eens een update te geven hoe het gaat qua bezoekers op TvMeter. Erg goed!

een overzicht van het aantal bezoeken op de site per maand:

ook het aantal berichten per maand bij series zit in de lift
(zomerdip aan het eind van de grafiek, dan is het op alle Meter-sites rustiger)

TvMeter is hard op weg om qua bezoekers en activiteit, na MovieMeter, de 2e Meter-site te worden ?

jarno1975 (crew)
Nice! En goed te zien dat sinds sept. vorig jaar de site echt in de lift zit.

jarno1975 (crew)
Inmiddels zijn we de 5000 series gepasseerd.

Vandaag de 17.500 seizoen bereikt

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
4005 leden. TvMeter gefeliciteerd.

Inmiddels zijn we de 18.000 seizoenen gepasseerd

avatar van badfans69
Weer 4000 leden! Het is nog steeds een goed idee geweest om tvmeter te koppelen aan MovieMeter. Met zo weinig leden kun je deze website niet rendabel houden..

badfans69 schreef:

Ik zie dat we in totaal maar 4000 leden hebben. Op 28 maart waren dit er 4005 (zie bericht in dit topic). Volgens mij zijn we juist achteruit gegaan.

avatar van Heino
Heino (moderator)
De eerder genoemde 4005 was inclusief uitgeschreven en gebande leden, nu hebben we er echt 4000

avatar van Heino
Heino (moderator)
jarno1975: 2000 toevoegingen!
Nu nog ergens een berichtje plaatsen en je hebt je volgende mijlpaal te pakken

Bij deze dan ook mijn 1000e bericht