De Site / Algemeen / TV-Meter mijlpalen

Inmiddels zijn er ruim 200 series toegevoegd en exact 7000 afleveringen

avatar van brawljeff
Ben zelf nu een week actief op TvMeter en verbaas me over hoe hard een website kan groeien, maar we zijn er uiteraard nog lang niet! Goed werk iedereen tot nu toe

Gaat lekker

tovenaar
Haal die limiet er eens af voor seizoenen die we mogen toevoegen, dan gaan we nog harder .

avatar van Jordy
Dan loopt de crew gillend weg

avatar van DonOswaldo
En enkele dagen later ruim over de 300 series heen

DonOswaldo schreef:
En enkele dagen later ruim over de 300 series heen

En meer als 10.000 afleveringen

jarno1975 schreef:

En meer als 10.000 afleveringen
Die stinissen allemaal al gezien heeft .

Ha hah hahaha

avatar van The Oceanic Six
Ik wou een compliment uitdelen aan iedereen die momenteel zo fanatiek series aan het toevoegen is. Al bijna 400 leden, ruim 400 series toegevoegd, bijna 15.000 afleveringen en al bijna 10.000 stemmen. En dat in minder dan 2 maanden!

Ik wacht even tot volgend jaar voor ik ga stemmen, dan staat er veel meer materiaal op. Heb zeer het vermoeden dat dit een topsite wordt.

avatar van joolstein
Er is weer een mijlpaal voor TVMETER gehaald! Vandaag is door locutus het laatste seizoen van de Star Trek Enterprise erop gezet. Hiermee staan alle Star Treks series online! Nu wachten totdat binnenkort de nieuwe serie gaat lopen!

avatar van locutus
Haha awesome!

jarno1975 (crew)
En wederom een mijlpaal bereikt, de 1000e serie is toegevoegd!

goed bezig allemaal

Teejey
Goed bezig allemaal!

600 gebruikers!!

jarno1975 (crew)
Vandaag heeft de 1000e gebruiker zich aangemeld. Tevens staan er nu 1200 series op de site.

HALVE TAMME. (moderator)
1000 leden / 1200 series .

In een tijdsbestek van iets meer dan
twee maanden 400 leden erbij, netjes.

Congratulazioni Tvmeter.

Proost (wel na twaalven he ).

avatar van Donkerwoud
HALVE TAMME doet zijn naam eer aan. Voor half acht zit hij al aan de pilskes.

Teejey
Ik mis die spierbal emotie van WhatsApp hier!

Gaat de goede kant op dit, en terecht, hele leuke site!

al meer dan 7000 seizoen toegevoegd! mijn complimenten

erg knap aangezien er bij de meeste series zoveel plots vertaald moeten worden, blij dat we daar toch aan vastgehouden hebben, want dat maakt deze site steeds waardevoller en unieker

avatar van DonOswaldo
Netjes! Zelf ook heel blij met de volledigheid t.o.v. een imdb of dergelijke.

avatar van Jordy
Het versoepelen van de toevoegregels heeft (naast natuurlijk veel nieuwe toevoegingen) ook de discussies bij seizoenen een impuls gegeven. Hier een overzicht van het aantal berichten bij series, per maand

2019-02: 722
2019-01: 733