• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.957 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.994 acteurs
  • 198.987 gebruikers
  • 9.370.976 stemmen

Originele dvd's & blu-ray's te koop en te ruil (RemyBl)

zoeken in:

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

TE KOOP TE KOOP (Ruilen kan ook)

Origineel, regio 2, nederlands ondertiteld en niet gekopieerd!

Koop meer dan 1 dvd en ik reken geen verzendkosten!!

1. The Killer (1989). Actiemelodrama van John Woo met Chow Yun Fat. (4 euro)

2. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

3. Interview (2003) van Theo van Gogh met Katja Schuurman en Pierre Bokma (4 euro).

4. The Verdict (1982) rechtbankdrama van Sidney Lumet met Paul Newman, Jack Warden en James Mason. Genomineerd voor 5 oscars waaronder die voor beste film, regie en beste acteur (Paul Newman). (4,00 euro)

5. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (22,50 euro)

6. Bellissima (1951) Italiaanse klassieker van Luchino Visconti met Anna Magnani en Walter Chiari. (6 euro)

7. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

8. End of Days (1999) van Peter Hyams en met onze hoop in bange dagen: Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne en Kevin Pollak. (3,50 euro)

9. Ghostbusters (1984) een van de grootste klassiekers van de jaren 80 van Ivan Reitman en met Bill Murray en Dan Akroyd. (3,50 euro)

10. The Prophecy (1995) van Gregory Widen met Christopher Walken, Eric Stoltz, Elias Koteas en Viggo Mortensen. (3,50 euro)

11. Ocean's Eleven (2001); de remake met met George Clooney en consorten. (3,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

2. Interview (2003) van Theo van Gogh met Katja Schuurman en Pierre Bokma (4 euro).

3. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (22,50 euro)

4. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

5. End of Days (1999) van Peter Hyams en met onze hoop in bange dagen: Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne en Kevin Pollak. (3,50 euro)

6. Ghostbusters (1984) een van de grootste klassiekers van de jaren 80 van Ivan Reitman en met Bill Murray en Dan Akroyd. (3,50 euro)

7. The Prophecy (1995) van Gregory Widen met Christopher Walken, Eric Stoltz, Elias Koteas en Viggo Mortensen. (3,50 euro)

8. Ocean's Eleven (2001); de remake met met George Clooney en consorten. (3,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

2. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

3. Interview (2003) van Theo van Gogh met Katja Schuurman en Pierre Bokma (4 euro).

4. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (22,50 euro)

5. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

6. End of Days (1999) van Peter Hyams en met onze hoop in bange dagen: Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne en Kevin Pollak. (3,50 euro)

7. Ghostbusters (1984) een van de grootste klassiekers van de jaren 80 van Ivan Reitman en met Bill Murray en Dan Akroyd. (3,50 euro)

8. The Prophecy (1995) van Gregory Widen met Christopher Walken, Eric Stoltz, Elias Koteas en Viggo Mortensen. (3,50 euro)

9. Ocean's Eleven (2001); de remake met met George Clooney en consorten. (3,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

3. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (22,50 euro)

4. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

5. End of Days (1999) van Peter Hyams en met onze hoop in bange dagen: Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne en Kevin Pollak. (3,50 euro)

6. Ghostbusters (1984) een van de grootste klassiekers van de jaren 80 van Ivan Reitman en met Bill Murray en Dan Akroyd. (3,50 euro)

7. The Prophecy (1995) van Gregory Widen met Christopher Walken, Eric Stoltz, Elias Koteas en Viggo Mortensen. (3,50 euro)

8. Ocean's Eleven (2001); de remake met met George Clooney en consorten. (3,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

2. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

3. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

4. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (22,50 euro)

5. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

6. End of Days (1999) van Peter Hyams en met onze hoop in bange dagen: Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne en Kevin Pollak. (3,50 euro)

robertinho

• 1512 berichten
  • 2935 stemmen

De dvd is vandaag op de bus gegaan Remy, hij zal er maandag wel zijn.

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

2. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

3. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

4. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

5. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (22,50 euro)

6. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

7. End of Days (1999) van Peter Hyams en met onze hoop in bange dagen: Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne en Kevin Pollak. (3,50 euro)

8. The Prophecy (1995) van Gregory Widen met Christopher Walken, Eric Stoltz, Elias Koteas en Viggo Mortensen. (3,50 euro)

9. Ocean's Eleven (2001); de remake met met George Clooney en consorten. (3,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. The Blob (1988) horrorklassieker in 80-jaren stijl van Chuck Russell met Shawnee Smith en Kevin Dillon. (3 euro)

2. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

3. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

4. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

5. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

6. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (22,50 euro)

7. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

8. End of Days (1999) van Peter Hyams en met onze hoop in bange dagen: Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne en Kevin Pollak. (3,50 euro)

9. The Prophecy (1995) van Gregory Widen met Christopher Walken, Eric Stoltz, Elias Koteas en Viggo Mortensen. (3,50 euro)

10. Ocean's Eleven (2001); de remake met met George Clooney en consorten. (3,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

2. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

3. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

4. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

6. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

7. End of Days (1999) van Peter Hyams en met onze hoop in bange dagen: Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne en Kevin Pollak. (3,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Fast Times at Ridgemont High (1982) tienerkomedie van schrijver Cameron Crowe met Sean Penn, Jennefer Jason Leigh en Forest Withaker. (3,50 euro)

2. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

3. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

4. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

5. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

6. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (22,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. His Girl Friday (1940) de nr.142 op moviemeter en nr 188 op imdb in de top 250. Geregisseerd door Howard Hawks met Cary Grant en Rosalind Russell. (3,50 euro) (Regio2, maar geen ondertiteling).

2. Fast Times at Ridgemont High (1982) tienerkomedie van schrijver Cameron Crowe met Sean Penn, Jennefer Jason Leigh en Forest Withaker. (3,50 euro)

3. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

4. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

5. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

6. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

7. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (22,50 euro)

8. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

9. End of Days (1999) van Peter Hyams en met onze hoop in bange dagen: Arnold Schwarzenegger, Gabriel Byrne en Kevin Pollak. (3,50 euro)

roger

• 206 berichten
  • 55 stemmen

@RemyBl: denk je dat het werkt om bijna iedere dag jouw films te koop te zetten. Ik weet niet of ik de enige ben maar ik word er nu echt chagrijnig van.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Ik kijk elke dag weer even. Het is rustgevend.

robertinho

• 1512 berichten
  • 2935 stemmen

Als er een nieuwe film bij staat erger ik me er niet echt aan als ik eerlijk moet zijn.

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

Dit is mij al eens eerder verteld/gevraagd een paar pagina's geleden. Ik zal daar hetzelfde antwoord op geven als toen: ik zet alleen een nieuw bericht als ik:

1. een dvd verkocht heb.

2. een nieuwe dvd te koop heb.

3. een prijsverandering heb gedaan (deze zijn altijd naar beneden...)

De laatste tijd heb ik veel dvd's verkocht en vooral zelf te koop gezet Dit komt omdat ik veel dvd's zelf koop, kijk en dan weer doorverkoop als ik de film niet wil houden.

@roger: ik weet ook niet of jij de enige ben. Chagrijnig zou ik er niet van worden, zonde van je energie. Ik zou zeggen als jij mijn naam ziet staan kijk dan vooral niet.

@eRCee:

roger

• 206 berichten
  • 55 stemmen

@RemyBl: nou het valt wel mee met dat chagrijnige. Alleen zie ik voor me zelf graag dat er eens een keer wat nieuws/anders te koop wordt aangeboden.

Je moet vooral zelf doen wat je wilt. Niemand die je beperkingen oplegt. Alleen hoop ik dat er voor mezelf eens een keer iets tussen zit dus kijk ik automatisch altijd wel naar je lijst.

Voor de rest hoop ik dat je alles snel verkoopt. Succes.

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Felicia's Journey (1999) geregisseerd door Atom Egoyan met Bob Hoskins en Elaine Cassidey. (2,50 euro)

2. His Girl Friday (1940) de nr.142 op moviemeter en nr 188 op imdb in de top 250. Geregisseerd door Howard Hawks met Cary Grant en Rosalind Russell. (3,50 euro) (Regio2, maar geen ondertiteling).

3. Fast Times at Ridgemont High (1982) tienerkomedie van schrijver Cameron Crowe met Sean Penn, Jennefer Jason Leigh en Forest Withaker. (3,50 euro)

4. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

5. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

6. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

7. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

8. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (20,50 euro)

9. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. New Jack City (1991) zwarte gangsterfilm van Mario van Peebles met Wesley Snipes, Ice T en Judd Nelson. (4 euro slipcase)

2. Felicia's Journey (1999) geregisseerd door Atom Egoyan met Bob Hoskins en Elaine Cassidey. (2,50 euro)

3. His Girl Friday (1940) de nr.142 op moviemeter en nr 188 op imdb in de top 250. Geregisseerd door Howard Hawks met Cary Grant en Rosalind Russell. (3,50 euro) (Regio2, maar geen ondertiteling).

4. Fast Times at Ridgemont High (1982) tienerkomedie van schrijver Cameron Crowe met Sean Penn, Jennefer Jason Leigh en Forest Withaker. (3,50 euro)

5. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

6. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

7. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

8. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

9. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (20,50 euro)

10. Born on the Fourth of July (1989) van Oliver Stone met Tom Cruise, Willem Dafoe en Tom Berenger. (3,50 euro)

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Te Koop:

Yogen (Premonition) en Vampire Hunter D: Bloodlust

Samen €17.50 (incl. verzendkosten)

DVD's zijn 1 keer bekeken en verkeren in goede staat.

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. The Longest Day (1962) één van de grootst opgezette oorlogsfilms allertijden met John Wayne, Henry Fonda, Richard Burton, Sean Connery en Robert Mitchum. Winnaar van twee oscars (special effects en cinematografie). (5,50 euro)

2. New Jack City (1991) zwarte gangsterfilm van Mario van Peebles met Wesley Snipes, Ice T en Judd Nelson. (4 euro slipcase)

3. Felicia's Journey (1999) geregisseerd door Atom Egoyan met Bob Hoskins en Elaine Cassidey. (2,50 euro)

4. His Girl Friday (1940) de nr.142 op moviemeter en nr 188 op imdb in de top 250. Geregisseerd door Howard Hawks met Cary Grant en Rosalind Russell. (3,50 euro) (Regio2, maar geen ondertiteling).

5. Fast Times at Ridgemont High (1982) tienerkomedie van schrijver Cameron Crowe met Sean Penn, Jennefer Jason Leigh en Forest Withaker. (3,50 euro)

6. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

7. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

8. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

9. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

10. Indiana Jones Box. De drie films van Spielberg + een drie uur durende documentaire over de tot standkoming van de trilogie. Helemaal nieuw en nog in het cellofaan. (20,50 euro)

11. Born on the Fourth of July (1989). Vietnamfilm van Oliver Stone met Tom Cruise en Willem Dafoe. (3,50 euro).

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Memento (2000) van Christophar Nolan met Guy Pearce, Carrie-Anne Moss en Joe Pantoliano. (4 euro)

2. The Longest Day (1962) één van de grootst opgezette oorlogsfilms allertijden met John Wayne, Henry Fonda, Richard Burton, Sean Connery en Robert Mitchum. Winnaar van twee oscars (special effects en cinematografie). (5,50 euro)

3. New Jack City (1991) zwarte gangsterfilm van Mario van Peebles met Wesley Snipes, Ice T en Judd Nelson. (4 euro slipcase)

4. Felicia's Journey (1999) geregisseerd door Atom Egoyan met Bob Hoskins en Elaine Cassidey. (2,50 euro)

5. His Girl Friday (1940) de nr.142 op moviemeter en nr 188 op imdb in de top 250. Geregisseerd door Howard Hawks met Cary Grant en Rosalind Russell. (3,50 euro) (Regio2, maar geen ondertiteling).

6. Fast Times at Ridgemont High (1982) tienerkomedie van schrijver Cameron Crowe met Sean Penn, Jennefer Jason Leigh en Forest Withaker. (3,50 euro)

7. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

8. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

9. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

10. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Badlands (1973) van Terrence Mallick met Martin Sheen en Sissy Spacek. (7 euro)

2. Memento (2000) van Christophar Nolan met Guy Pearce, Carrie-Anne Moss en Joe Pantoliano. (4 euro)

3. The Longest Day (1962) één van de grootst opgezette oorlogsfilms allertijden met John Wayne, Henry Fonda, Richard Burton, Sean Connery en Robert Mitchum. Winnaar van twee oscars (special effects en cinematografie). (5,50 euro)

4. New Jack City (1991) zwarte gangsterfilm van Mario van Peebles met Wesley Snipes, Ice T en Judd Nelson. (4 euro slipcase)

5. Felicia's Journey (1999) geregisseerd door Atom Egoyan met Bob Hoskins en Elaine Cassidey. (2,50 euro)

6. His Girl Friday (1940) de nr.142 op moviemeter en nr 188 op imdb in de top 250. Geregisseerd door Howard Hawks met Cary Grant en Rosalind Russell. (3,50 euro) (Regio2, maar geen ondertiteling).

7. Fast Times at Ridgemont High (1982) tienerkomedie van schrijver Cameron Crowe met Sean Penn, Jennefer Jason Leigh en Forest Withaker. (3,50 euro)

8. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

9. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

10. Casualties of War (1989). Oorlogsfilm van Brian De Palma met Michael J. Fox, Sean Penn en John C. Reilly (3,50 euro)

11. The Addiction (1995). Filosofisch drama verpakt als horror van Abel Ferrara met Lili Taylor, Christopher Walken en Annabella Sciorra (3,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Ça Commence Aujourd'hui (1999) Franse sociaal kritische film van Betrand Tavernier met Philippe Torreton, Maria Pitarresi en Nadia Kaci. (3,50 euro).

2. Badlands (1973) van Terrence Mallick met Martin Sheen en Sissy Spacek. (7 euro)

3. Memento (2000) van Christophar Nolan met Guy Pearce, Carrie-Anne Moss en Joe Pantoliano. (4 euro)

4. The Longest Day (1962) één van de grootst opgezette oorlogsfilms allertijden met John Wayne, Henry Fonda, Richard Burton, Sean Connery en Robert Mitchum. Winnaar van twee oscars (special effects en cinematografie). (5,50 euro)

5. New Jack City (1991) zwarte gangsterfilm van Mario van Peebles met Wesley Snipes, Ice T en Judd Nelson. (4 euro slipcase)

6. Felicia's Journey (1999) geregisseerd door Atom Egoyan met Bob Hoskins en Elaine Cassidey. (2,50 euro)

7. His Girl Friday (1940) de nr.142 op moviemeter en nr 188 op imdb in de top 250. Geregisseerd door Howard Hawks met Cary Grant en Rosalind Russell. (3,50 euro) (Regio2, maar geen ondertiteling).

8. Fast Times at Ridgemont High (1982) tienerkomedie van schrijver Cameron Crowe met Sean Penn, Jennefer Jason Leigh en Forest Withaker. (3,50 euro)

9. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

10. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Ça Commence Aujourd'hui (1999) Franse sociaal kritische film van Betrand Tavernier met Philippe Torreton, Maria Pitarresi en Nadia Kaci. (3,50 euro).

2. Badlands (1973) van Terrence Mallick met Martin Sheen en Sissy Spacek. (7 euro)

3. Memento (2000) van Christophar Nolan met Guy Pearce, Carrie-Anne Moss en Joe Pantoliano. (4 euro)

4. The Longest Day (1962) één van de grootst opgezette oorlogsfilms allertijden met John Wayne, Henry Fonda, Richard Burton, Sean Connery en Robert Mitchum. Winnaar van twee oscars (special effects en cinematografie). (5,50 euro)

5. New Jack City (1991) zwarte gangsterfilm van Mario van Peebles met Wesley Snipes, Ice T en Judd Nelson. (4 euro slipcase)

6. Felicia's Journey (1999) geregisseerd door Atom Egoyan met Bob Hoskins en Elaine Cassidey. (2,50 euro)

7. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

8. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Kabinett des Doktor Caligari, Das (1920) Duits expressionistische horror van Robert Wiene. 107 in de tip 150! (2,50 euro doordat het nogal een gare uitvoering is).

2. Ça Commence Aujourd'hui (1999) Franse sociaal kritische film van Betrand Tavernier met Philippe Torreton, Maria Pitarresi en Nadia Kaci. (3,50 euro).

3. Badlands (1973) van Terrence Mallick met Martin Sheen en Sissy Spacek. (7 euro)

4. Memento (2000) van Christophar Nolan met Guy Pearce, Carrie-Anne Moss en Joe Pantoliano. (4 euro)

5. The Longest Day (1962) één van de grootst opgezette oorlogsfilms allertijden met John Wayne, Henry Fonda, Richard Burton, Sean Connery en Robert Mitchum. Winnaar van twee oscars (special effects en cinematografie). (5,50 euro)

6. New Jack City (1991) zwarte gangsterfilm van Mario van Peebles met Wesley Snipes, Ice T en Judd Nelson. (4 euro slipcase)

7. Felicia's Journey (1999) geregisseerd door Atom Egoyan met Bob Hoskins en Elaine Cassidey. (2,50 euro)

8. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

9. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

6. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

7. Andre Hazes, Zij Gelooft in Mij (1999). Impressionistische documentaire over de volkszanger Andre Hazes van regisseur John Appel. (2,50 euro)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Face (1997) Britse misdaadfilm van Antonia Bird met Robert Carlyle en Ray Winstone. (4 euro)

2. The Last Days of Patton (1986) van Delbert Mann met George C. Scott, Kathryn Leigh Scott en Richard A. Dysart. (4 euro)

3. Ça Commence Aujourd'hui (1999) Franse sociaal kritische film van Betrand Tavernier met Philippe Torreton, Maria Pitarresi en Nadia Kaci. (3,50 euro).

4. Badlands (1973) van Terrence Mallick met Martin Sheen en Sissy Spacek. (7 euro)

5. Memento (2000) van Christophar Nolan met Guy Pearce, Carrie-Anne Moss en Joe Pantoliano. (3,50 euro)

6. The Longest Day (1962) één van de grootst opgezette oorlogsfilms allertijden met John Wayne, Henry Fonda, Richard Burton, Sean Connery en Robert Mitchum. Winnaar van twee oscars (special effects en cinematografie). (5,50 euro)

7. New Jack City (1991) zwarte gangsterfilm van Mario van Peebles met Wesley Snipes, Ice T en Judd Nelson. (3,50 euro slipcase)

RemyBl

• 2272 berichten
  • 4483 stemmen

1. Clerks. (1994) Amerikaanse independent komedie van Kevin Smith met Brian O'Halloran, Jeff Anderson en Marilyn Ghigliotti. (4 euro)

2. Crouching Tiger, Hidden Dragon (2000) van Ang Lee met Yun-Fat Chow, Michelle Yeoh en Ziyi Zhang. (4,50 euro)

3. Face (1997) Britse misdaadfilm van Antonia Bird met Robert Carlyle en Ray Winstone. (4 euro)

4. The Last Days of Patton (1986) van Delbert Mann met George C. Scott, Kathryn Leigh Scott en Richard A. Dysart. (4 euro)

5. Ça Commence Aujourd'hui (1999) Franse sociaal kritische film van Betrand Tavernier met Philippe Torreton, Maria Pitarresi en Nadia Kaci. (3,50 euro).

6. Badlands (1973) van Terrence Mallick met Martin Sheen en Sissy Spacek. (7 euro)

7. Memento (2000) van Christophar Nolan met Guy Pearce, Carrie-Anne Moss en Joe Pantoliano. (3,50 euro)

8. The Longest Day (1962) één van de grootst opgezette oorlogsfilms allertijden met John Wayne, Henry Fonda, Richard Burton, Sean Connery en Robert Mitchum. Winnaar van twee oscars (special effects en cinematografie). (5,50 euro)

9. New Jack City (1991) zwarte gangsterfilm van Mario van Peebles met Wesley Snipes, Ice T en Judd Nelson. (3,50 euro slipcase)

10. De Trip van Teetje (1998). Nederlands drama van Paula van der Oest met Thekla Reuten en Cees Geel. (2,50 euro)

robertinho

• 1512 berichten
  • 2935 stemmen

Remy hoe kan je Clerks nou 1 ster geven man

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.