- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Naakt in film
Naakt in film
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Robert, Robert toch. Hoelang loop je nou al mee. Kijk eens naar de voornaam van de regisseur
.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Ik denk dat die
er niet voor niets stond Naomi Watts... 
Wouter
-
- 18720 berichten
- 3085 stemmen
Terstall zegt: hoe realistischer de film hoe meer reden voor naakt. Is de zin wat krom maar ik filter hieruit dat Terstall beweert dat naakt en realistische films (wat dat ook moge zijn) hand in hand gaan. In Vox Populi zaten meer piemels dan vaginas schijnt.
Waarschijnlijk omdat het verhaal daar om vroeg. Wat Eddy denk ik bedoelt is dat bepaalde scenes om naakt vragen willen ze realistisch zijn.
De realiteit is dat ik best veel naakt in mijn eigen leven zie. Al was het maar van mezelf.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Inderdaad, sommige scenes vragen om nudity. Als ik aan Bruce Almighty terug denk moet ik altijd denken aan de scene dat Carrey de borsten van Aniston groter laat worden.
Volgende dag staat zij met een hemdje + bh aan te vragen of haar borsten groter lijken. Totaal niet realistisch naar mijn mening als een vrouw dat aan haar vriendje vraagt met al dr kleding aan
Uit met die hap, dan kan je pas oordelen!
p.s. klinkt misschien kinderachtig, maar er zit toch een kern van waarheid in? 
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Grotere borsten door goddelijke interventie lijkt me uberhaupt niet realistisch.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
No shit Sherlock
Maar je vraagt toch ook niet in je boxershort aan je vrouw of je lul langer is geworden.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Je wil gewoon de borsten van Anishton zien. Zelfs in een familiefilm waar de allerkleintjes ook naar moeten kijken. tssss 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
de allerkleintjes
Heb je het nou over de doelgroep of de borsten van Aniston
.
mikey
-
- 28999 berichten
- 5148 stemmen
Nee over de lul in iemands boxershort.. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Je wil gewoon de borsten van Anishton zien. Zelfs in een familiefilm waar de allerkleintjes ook naar moeten kijken. tssss
Dat is de andere helft van mijn motief

Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
En dan nog in grotere vorm ook
.
Stephan
-
- 7894 berichten
- 1388 stemmen
Een aardig stukje interview met Chantal Demming over haar rol in Caged.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Komt erg fijn over, sympathiek, fijne uitstraling. Kende haar helemaal niet overigens.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4087 stemmen
Gratis promotie hahaha. Ik kijk wel een beetje sceptisch op tegenover Victor "Lucky Letters" Reinier hoor 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral fijn dat vooral Sertons erin zit, fijn acteur ook. Erg underused helaas.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Gerard Spong zoekt weer even aandacht:
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11932 berichten
- 5335 stemmen
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11932 berichten
- 5335 stemmen
Ja, en de zaak is verjaard, dus wat is het nut?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
@kos
Schijnbaar niet, want het is destijds toegelaten. Dat zal vast wel uitgezocht zijn.
mjk87 (moderator films)
-
- 14552 berichten
- 4530 stemmen
En de kijkcijfers zullen er met deze actie zeker niet om lijden.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Tja, je kunt uitzoeken wat je wil maar het blijft gewoon seksuele handeling met een minderjarige. Daar hoef je geen rechtsgeleerde voor te zijn om dat te snappen lijkt me.
Tsja, en een pistool op een mens/kind richten? Lijkt me bedreiging? En schelden? Dat is belediging (evt. van een ambtenaar in functie) cq. racisme/discriminatie? (Auto)achtervolgingen? Valt denk ik onder wegmisbruik, roekeloos rijden e.d.
Beetje makkelijk dit natuurlijk.
Overigens, wat mjk zegt, dit zal de kijkcijfers wel goed doen. Ik ga hem ook maar eens opzetten, ligt al weer een tijdje klaar inmiddels.
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Ik heb er nooit bij stil gestaan dat zij minderjarig was, maar eigenlijk is het ook wel heel bizar. .
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Tsja, en een pistool op een mens/kind richten? Lijkt me bedreiging? En schelden? Dat is belediging (evt. van een ambtenaar in functie) cq. racisme/discriminatie? (Auto)achtervolgingen? Valt denk ik onder wegmisbruik, roekeloos rijden e.d.
??? meen je dit serieus of is dit een grap...
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Tja, je kunt uitzoeken wat je wil maar het blijft gewoon seksuele handeling met een minderjarige. Daar hoef je geen rechtsgeleerde voor te zijn om dat te snappen lijkt me.