• 12.192 nieuwsartikelen
  • 165.484 films
  • 10.682 series
  • 30.856 seizoenen
  • 622.895 acteurs
  • 194.872 gebruikers
  • 9.094.496 stemmen

Empire

zoeken in:

thunderball

• 5709 berichten
  • 1374 stemmen

Ligt het december nr al bij jullie in de bus, of in de winkels?

De ellende is dat die bladen altijd al weken van te voren te krijgen zijn en wanneer het dan goed en wel december is ligt de volgende al weer in de schappen.

Wat ik begreep was dat Daniel Craig als JB op de kaft en er in zou staan. Die moet ik als Bondfan natuurlijk wel hebben, maar hier in Oudenbosch kun je hem niet krijgen, dus ik moet er wel speciaal voor naar bv Roosendaal of Rotterdam.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Het is zoals ik een aantal berichten al zei. Eén van die 10 covers is James Bond en dat is inderdaad voor het december nummer.

thunderball

• 5709 berichten
  • 1374 stemmen

Bedankt voor de info.

Daar zal wel moeilijk aan te komen zijn dan.

Meestal liggen overal de zelfde paar in de winkels.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Waar dat ik hem heb gekocht (Ims in Antwerpen) lagen ze nog allemaal.

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Tss. De abonnee's krijgen een speciale cover die in de winkels niet verkrijgbaar is. Dus wie staat er bij mij voorop? Nee, niet The Joker, maar Will Ferrel als Ron Burgundy!

Poe poe, ik zou bijna m'n abonnement opzeggen. Wel een leuk nummer weer overigens. Interessante stukken over Nowhere Boy en de nieuwe Coen's.

thunderball

• 5709 berichten
  • 1374 stemmen

Gisteren eerst in Roosendaal gezocht naar de Craig cover en daarna naar Breda.

Bij Selexes bleken ze boven op de schappen nog een stapel voorraad te hebben staan en daar zat er gelukkig 1 tussen.

Metalfist nog bedankt voor het melden.

Serpico: Alle verschillende kaften stonden binnen in en ik zag ook die specialcover met Ferrel er in staan en dacht precies hetzelfde als jij. Krijg je als abonnee zo ongeveer de minst leuke kaft toegestuurd.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Na een zeer geslaagd bezoek aan de fantastische stad Londen heb ik me dan eindelijk ook maar aangemeld als abonnee van Empire. De eerste editie die ik krijg is die van februari. Die ik gekocht heb is die van december (met Jack Sparrow op de cover, aangezien ze The Joker niet meer hadden). Weet iemand of er nog een januari-editie uitkomt en vanaf wanneer die in NL te koop is?

thunderball

• 5709 berichten
  • 1374 stemmen

Uiteraard komt er een januari editie uit, ze slaan geen maand over.

Ik denk dat ie komende week al wel te krijgen is.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Thanks! Dan zoek ik van de week maar eens een AKO'tje op!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Heeft iemand het nieuwe nummer al binnen? Ik ben sinds kort geabonneerd en dit is het eerste nummer dat ik thuisgestuurd krijg. Ik heb alleen geen idee wanneer ik 'm kan verwachten. Hoe lang duurt het meestal?

serpico

• 2900 berichten
  • 491 stemmen

Meestal krijg je hem een week of 3/4 te vroeg Ik heb de mijne al een paar dagen binnen.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Thanks! Gisteren ontvangen en wat schetst mijn verbazing: ik word gelijk getrakteerd op een 'on the set'-interview met Benicio en als klassieker wordt All About Eve besproken (zie mijn nick en mijn avatar)!

Ben nu dus al dolgelukkig met mijn abonnement!

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Iemand de nieuwe al binnen? Ik verwachtte hem eigenlijk vorige week al, maar niks gekregen. Zal deze week wel komen.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Na een aantal issues weer gestopt omdat het me toch net iets te duur was maar ik wil nu wel eens terug opnieuw beginnen. Alleen valt de prijs me nog altijd lelijk tegen (8.74 euro voor 1 nummer!) maar dat ligt volgens mij eerder aan de winkel (IMS) zelf die de prijzen serieus verhogen. Weet iemand waar je ergens anders de issues kunt kopen in Antwerpen?

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Sinds een jaar lid van dit blad. Zie mijn interesse gedurende de issues heel soms wat afzwakken door de behandeling van een aantal minder interessante films. Vaak weet het blad dan wel te verassen door een sterk en onverwachts artikel te plaatsen (bijvoorbeeld een Gremlins reünie met cast en crew een verrassende inzicht in films die pas over jaren uitkomen) Daarnaast waardeer ik de behandeling van zowel de grote popcorn film als de onafhankelijke, artistieke film. Foto's zijn vaak exclusief en van hoge amusementswaarden. Lekker blad om door te bladeren, en als je de juiste actie tegen komt is een abonnement zo duur nog niet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.