• 12.661 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.898 series
  • 31.271 seizoenen
  • 626.298 acteurs
  • 195.668 gebruikers
  • 9.158.892 stemmen

Zap movie

zoeken in:

rising action

• 56 berichten
  • 316 stemmen

Ik kan me nog van een hele tijd terug herinneren (ca 15 jaar geleden) dat ik een keer op de publieke zenders een ,zoals ik t maar noem, zap movie op tv was. Dus op de ene zender zag ik mensen in een kamer zitten en op de andere zender zag je dan mensen die op een trap op weg waren naar die kamer. Ik weet niet meer waar t over ging en welke acteurs er in speelde maar het idee is me tot op de dag van vandaag bijgebleven. Weet iemand hier iets meer van? Zou te gek zijn. BVD

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

ik herinner dit ook. Het was geloof ik op Nederland 2 en 3. Weet niet meer hoe het heet, maar zou graag meer erover weten. Het werd idd een 'zapfilm' genoemd maar ik denk dat er nooit nog een werd gemaakt. Je moest tussen de twee zenders zappen om het verhaal te volgen.

Mad Man Mundt

• 297 berichten
  • 3743 stemmen

Heb 'm eindelijk gevonden en gelijk even toegevoegd: Mörderische Entscheidung (1991)

Hier het krantenartikeltje van toen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.