menu

Film / Algemeen / Filmhaatplaat

zoeken in:
bij Officer and a Gentleman, An (1982):

Nou het kan nog erger..."Take my breathe away" uit Top Gun. Van ...weet ik veel wie.
Ook zo'n ontzettende kutplaat.

FX
Redlop schreef:

Van ...weet ik veel wie.

Ik geloof van Berlin ofzo.

starbright boy (moderator)
Mijn absolute filmhaatplaat (vind ik veel erger nog dan alle nummers hier genoemd) is All for Love van Bryan Adams, Rod Stewart en Sting uit The Three Musketeers. Everything I do I Do It For You van Bryan Adams is ook vreselijk....

SB (ruikt een forumtopic)

starbright boy schreef:

SB (ruikt een forumtopic)

Haha...dat hangt heel erg in de lucht ja!

Nog een...'It's a kind of magic - Queen -> Highlander

kos
Redlop schreef:

Nog een...'It's a kind of magic - Queen -> Highlander
En ' Who Wants to live Forever'

kos schreef:

Who Wants to live Forever'

Prachtig nummer.

Dat gebler van Celine Dion bij Titanic is ook niet echt prettig voor de oren.

neo (crew)
Blijf het vreemd vinden dat ik mij groen en geel erger aan My Heart Will Go On en al het andere uit haar carriere, maar haar song voor Bicentennial Man geweldig vind

GFM
kos schreef:
(quote)

wereldnummer!!!!!!!!!!!

de sountracks van Titanic, Robin Hood en Spice World zijn verschrikkelijk!!

kos
Bombastisch klote nummer in mijn ogen, walgelijk

My Heart Will Go On vind ik dan weer prachtig..

GFM
kos schreef:

Bombastisch klote nummer in mijn ogen, walgelijk

Smaken verschillen, kben owiezo Queenfan...en Who wants.. is een van mn favoriete nummers (als ik in een sentimentele klotebui ben dan)......

GFM
U-96 schreef:

My Heart Will Go On vind ik dan weer prachtig..

Luister eens naar Saai radio 101 fm...na een uur is deze plaat minstens 3 keer voorbij gekomen...

kos schreef:
(quote)

Gekwijl idd.
Dan was er nog zo'n Brian Adams nummer voor Robin Hood. Nu gaat het wel weer, maar destijds kwam het mijn strot uit.

GFM schreef:

Luister eens naar Saai radio 101 fm...na een uur is deze plaat minstens 3 keer voorbij gekomen...

Al helemaal toen Titanic een grote rage was. Vreemd genoeg stoorde ik me er niet aan.

Vind dat nummer (My heart....) alleen af en toe leuk.
Maar als hij vaak gedraaid wordt begint hij toch wel te vervelen.

GFM
Is in eerste instantie ook zeker geen slecht nummer, maar het is gewoon helemaal doodgedraaid, waardoor ik het niet meer kan horen.. Op een gegeven moment had je nog een speciale filmversie van deze plaat...Waar je quotes uit de film voorbij hoorde komen...

kos
Komop mensen, we hebben het hier over Celine Dion, dat is rampzalig toch?

Die versie heb je ook van Kiss the Rain van Billie Myers.Er zitten dan stukken uit Chasing Amy doorheen gemixt.

GFM schreef:

Op een gegeven moment had je nog een speciale filmversie van deze plaat...Waar je quotes uit de film voorbij hoorde komen...

Die is wel triest. Die had ik laatst gehoord met Duitse nasynchronisatie.

GFM
Mein Herz bummelt durch?? hellup!!

Ja zoiets!

GFM
Nog ff een verschrikkelijk slecht nummer......
Nou drie eigenlijk...de laatste Bondsongs waren echt verschrikkelijk ....vooral "The World is not Enough" van nachtegaaltje Sheryl Crow...Wat een draak!!!!
Ook Garbage heeft er een uitgepoept.,,,ik weet niet eens meer welke, maar het was in mijn herinnering geen hoogtepunt...
Madonna's interpretatie van muziek is mij bij haar Bond-song "Die another Day" helemaal ontgaan...

Mug
Garbage deed "The World is not Enough"....

GFM
Tomorrow Never Dies was natuurlijk van Crow...maar ook schandalig slecht!!

Niet half zo slecht als dat gekrijs van Aha.

Valt erg mee vind ik.

GFM
Aha rules!!! Was trouwens ook geen filmplaat...al was de clip een mini-film op zich..

GFM schreef:

Aha rules!!! Was trouwens ook geen filmplaat...al was de clip een mini-film op zich..

Volgens mij wel. Het is de titelsong van A view to a kill.

GFM
Ow die!!! ja dat klopt, ik dacht dat hij de song van AHA bedoelde "Take on me"...stomstomstom...

Gast
geplaatst: vandaag om 21:18 uur

geplaatst: vandaag om 21:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.