- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
Yup, Frances O'Connor. Die zingt op de soundtrack ook nog een nummertje, 'Shivers'.
Odyzz
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Ik ben op zoek naar de titel van een cultfilm ui t(vermoedelijk)de jaren '70. Deze film werd gemaakt naar aanleiding van een artikel uit een tijdschrift van Willem de Ridder. De film handelt over een vrouw die haar ledematen wil laten amputeren als teken van totale overgave aan haar man. Vervolgens wil ze door hem in een koffer vervoerd worden. Als je iets over deze film weet, wil je het dan ff laten weten ?
Alvast bedankt !!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Die speel ik door aan hugohei. 
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
In ieder geval origineel verhaal!
Ik weet helaas de titel niet.
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Boxing Helena?
maar die is wat nieuwer...
hugohei
-
- 2149 berichten
- 2347 stemmen
Ik dacht ook aan Boxing Helena. En aan de verhalen van Belcampo, die ook dit soort bizarre zwarte humor hebben.
Er is wel wat Belcampo verfilmd, maar niet iets wat hier op lijkt.
Is het Nederlands, dat je weet ? Korte film misschien ?
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Oke ik doe er ook nog maar eens eentje:
Ik zoek een film waarin een groepje mensen ingesloten zit in een huis of een soort ruimte, en die samen moeten proberen er levend uit te komen. Volgens mij hadden ze allemaal hun eigen specialiteit die ze kunnen gebruiken, en verder is het een soort van sci-fi of horror. Ik zat te denken aan zo'n jaren tachtig horror, maar kan er ook naast zitten!
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Dat klinkt als Cube, alleen de datering klopt niet.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Narva, Bedoel je een Soort A-Team maar dan op Sf/Horror gebied ?
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3701 stemmen
volgens mij is het Cube zoals Q als zei anders lijkt het er verdomd veel op.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Inderdaad, als het geen Cube is... wat een rip-off is het dan 
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Heb op IMDB gekeken en hier op MM, en het is dus Cube! Dacht aan een jaren tachtig film, maar was dus mis; Thanks allemaal! 
Odyzz
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Het is een Amerikaanse film. Ik heb ook al een mailtje gestuurd aan dhr. De Ridder zelf, maar die kan zich de titel ook niet meer herrineren...waarschijnlijk wel heel erg underground...
Met vriendelijke groet,
Odyzz
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek er ook 1:
een oud filmpje, over holbewoners, die allemaal krom lopen. Dan heb je 1 holbewoner en die gaat iedereen recht "kraken", als het goed is heet die kerel: Atoenk.
Er zit ook een scene in waarin een ei van zo'n grote dino-vogel open knalt ofzoiets en dan hebben ze een gebakken eitje 
wie helpt me?
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
zou zo maar kunnen ja! maar staat niet op MovieMeter?
even kijken of ie bij IMDB erbij staat, dan voeg ik hem even toe
jedymaster
-
- 889 berichten
- 2518 stemmen
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Thanx Jedy
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
On my way komrad 
[edit]is inmiddels gebeurd[/edit]
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek nog een film;
iedereen kent hem wel, ik weet alleen echt de titel niet. Van die kereltjes van een jaar of 10 (ik kan niet schatten...) die heel lang aan't lopen zijn, langs zo'n spoorweg en dan heeft op een gegeven moment zo'n kereltje van die bloedzuigers in zijn onderbroek... oeff 
Wie helpt me?
Jos2
-
- 1730 berichten
- 0 stemmen
iedereen kent hem wel, ik weet alleen echt de titel niet. Van die kereltjes van een jaar of 10 (ik kan niet schatten...) die heel lang aan't lopen zijn, langs zo'n spoorweg en dan heeft op een gegeven moment zo'n kereltje van die bloedzuigers in zijn onderbroek... oeff 
Wie helpt me?
Stand by me. Op zeker.
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Juist! inderdaad, vond ik altijd wel een mooi filmpje, maar ik kon niet op de titel komen, bedankt jongens 
narva77 (crew films)
-
- 12722 berichten
- 6540 stemmen
Absoluut Stand By Me! Of was dat al gezegd 
tovenaar
-
- 6723 berichten
- 0 stemmen
Tovenaar zoekt NOG een film:
Een film die een jaar geleden ongeveer op TV is geweest, met Liv Tyler. De film werd uitgezonden op rtl 4 volgens mij, best laat in de avond.
Met Liv Tyler in een soort landhuis, waar ze dan geschilderd wordt door een schildertje, terwijl ze onder een boom zit.
Herfstkleurtjes 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.