- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
ik ben er vrij zeker van dat de film ouder is, zelfs begin jaren 90 of ouder...
Malèna is em niet
TonyMontana
-
- 394 berichten
- 4803 stemmen
ik ben er vrij zeker van dat de film ouder is, zelfs begin jaren 90 of ouder...
Malèna is em niet
heb het deze morgen nog gecheckt en in Malèna komt ook precies dezelfde scène in voor....
airsoft
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
@TonyMontana
dit moet idd de film zijn, dank voor je reactie!
Pistons
-
- 588 berichten
- 5815 stemmen
Iemand die me de titel kan vertellen van de film waarin een vrouw die als puber vernederd - en ik dacht voor dood achtergelaten was - als volwassen vrouw een voor een wraak neemt op deze mannen. Ik kan me ook een seksscène herinneren aan de rand van een hoog gebouw waarna de vrouw de man naar beneden gooit.
Alvast bedankt.!
dorieke
-
- 24 berichten
- 177 stemmen
In Film > Cast en crew > Kirsten Dunst:
Ik heb jaren geleden 'ns een film op tv gezien, met ik meen Kirsten Dunst.
Het gaat over twee jongen vriendinnen die ergens in het oosten op vakantie gaan en betrapt worden op drugsmokkel. Ze komen beiden in de gevangenis terrecht. En worden door een journalist oid opgemerkt en wil hun verhaal kenbaar maken.
Heeft iemand enig idee welke film ik bedoel???
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
heb het deze morgen nog gecheckt en in Malèna komt ook precies dezelfde scène in voor....
Nee, daar doen de hoeren niet zo moeilijk als in newG's verhaal.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
In Film > Cast en crew > Kirsten Dunst:
Ik heb jaren geleden 'ns een film op tv gezien, met ik meen Kirsten Dunst.
Het gaat over twee jongen vriendinnen die ergens in het oosten op vakantie gaan en betrapt worden op drugsmokkel. Ze komen beiden in de gevangenis terrecht. En worden door een journalist oid opgemerkt en wil hun verhaal kenbaar maken.
Heeft iemand enig idee welke film ik bedoel???
TonyMontana
-
- 394 berichten
- 4803 stemmen
ik heb er ook 1. op een ander forum (dit is om iemand te helpen) is iemand op zoek naar een titel. diegene had de dvd 1408 gehuurd een aantal maanden geleden en daar stond een trailer op. het was een titel met 3 leter, met een delta teken. weten jullie misschien over welke hij het heeft? volgens hem is het een beetje horrorachtig, maar geen AVP
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
inderdaad, heb ook de trailer bekeken van Malèna en het is hem zeker niet
dorieke
-
- 24 berichten
- 177 stemmen
Gaaf! Dank je wel!! Ik heb dus Claire Danes en Kirsten Dunst door elkaar gehaald...
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1832 stemmen
Dat zei ik op de vorige pagina dus ook al..
FemkelovesSander
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Overige films > Help!!!:
Heey!
Ik zoek een film, weet alleen de titel niet! Hij was 2 weken geleden op zaterdagnacht op televisie. Een thriller. Ging over een vrouw die een miskraam kreeg en daarna stemmen hoorde. Dat blijkt dan van een overleden kindje te zijn. Zij gaat dan helemaal uitzoeken hoe dat kindje overleden is en waarom ze die stemmen hoort.
De titel is iets met little voices ofzoo.... Maar dr stond nog iets voor. Ik kan de film echt nergens vinden! Ik weet de titel niet meer, heel handig. Kan iemand me pleaseee helpen?!
Thanks alvast.
Groetjes!
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
nee het was geen rec. Tonymontana had gelijk. het was WAZ
erg bedankt
baard8
-
- 17 berichten
- 46 stemmen
hey, dan heb ik ook nog een leuke opgave 
ik ben ook op zoek naar een film(titel).. heb eens een stukje bij moviedinges op TMF gezien en ik kan me alleen het stukje nog herinneren waar twee mannen in een blokhut zitten, ergens in het bos en opeens rennen er allemaal dieren voorbij :O die zijn klaarblijkelijk ergens van geschrokken.. volgens mij was het een horrorfilm?
wie o wie weet welke film dit is? 
alvast bedankt!
greetz..
newG
-
- 956 berichten
- 2356 stemmen
ik ben ook op zoek naar een film(titel).. heb eens een stukje bij moviedinges op TMF gezien en ik kan me alleen het stukje nog herinneren waar twee mannen in een blokhut zitten, ergens in het bos en opeens rennen er allemaal dieren voorbij :O die zijn klaarblijkelijk ergens van geschrokken.. volgens mij was het een horrorfilm?
alvast bedankt!
greetz..
ik ga voor diary of the dead
speelt ook in een bos af, recente film... en schrikken lijkt me de boodschap in deze film 
tis wel een gokje
Em24
-
- 10 berichten
- 0 stemmen
alvast bedankt!
greetz..
Is het niet Dreamcatcher? Gokje hoor, weet het niet zeker.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Is het niet Dreamcatcher? Gokje hoor, weet het niet zeker.
Daar dacht ik ook direct aan.
baard8
-
- 17 berichten
- 46 stemmen
Ik heb de trailer even opgezocht en het is inderdaad Dreamcatcher! 
Het was dan ook alweer een tijdje geleden dat ik TMF keek (toen het nog leuk was
)
Maar in ieder geval hartstikke bedankt 
Trouwens vet handig zo'n topic 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Welke film was er vrijdag avond laat op ned 1,2 of 3 over die
sneeuw?
Ik zag maar een kwartier maar was te moe om te kijken welke film het was.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3133 stemmen
Is dat misschien deze
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ja,dat moet hem zijn want ik zag ook Sean Penn voorbij gaan.
Bedankt, het zag er heel mooi uit allemaal. Slecht beoordeeld alleen.
Het leek op een mooie rampenfilm.
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
ik zoek weer eens een titel van een film, hier een plaatje eruit ??????

Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Ik heb die film nog nooit gezien, maar toch dacht ik aan deze film,
twijfelachtig als ik ben reageerde ik niet.
Ik sta verbaasd...
JJ_D
-
- 3816 berichten
- 1347 stemmen
Geschenktip benodigd:
Ik zoek een film, gelijkend op de 'Taxi'-reeks of 'The Transporter'-films - véél actie, véél auto's en weinig verhaal dus. Echt kwaliteitsvol hoeft niet, zolang er maar vaart in zit. ('Crank' is geen optie.)
belchinees
-
- 4182 berichten
- 2326 stemmen
Geschenktip benodigd:
Ik zoek een film, gelijkend op de 'Taxi'-reeks of 'The Transporter'-films - véél actie, véél auto's en weinig verhaal dus. Echt kwaliteitsvol hoeft niet, zolang er maar vaart in zit. ('Crank' is geen optie.)
Ik zoek... een soortgelijke film
The Italian Job misschien?
JJ_D
-
- 3816 berichten
- 1347 stemmen
Ok, dat is inderdaad een beter topic.
Mjah, het origineel vond ik niet bijster goed - maar het concept is goed genoeg om hem misschien de spannende remake cadeau te doen.
Trigoo
-
- 65 berichten
- 34 stemmen
Vera Drake.
Ja hoor dat is hem Thx
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.