Zijn er zulke films die je wel eens opzet nu of vroeger enkel omdat je bepaalde leuke scènes wil kijken? Bekijk je dan de film in het geheel of enkel je favoriete scènes?
Ik herinner me dat ik dat vroeger bij tekenfilms wel vaker deed. Bij The Aristocats wilde ik altijd graag zo snel mogelijk naar de scènes met de 2 straathonden alsook de song "Niemand zingt zoals een echte kat".
The Little Mermaid wilde ik steeds de scène van krab Sebastiaan die achterna werd gezeten door chef Louis zo vlug mogelijk kijken.
Nog zo eentje was uit Sound of Music waar de kinderen hun eerste "So long farewell" performance doen.
In West Side Story vond ik de "Gee Officer Krupke" helemaal geweldig.
Home Alone 1 en 2 keek ik vaak enkel de scènes waarin de boeven slachtoffer worden van de vele vallen van Kevin.
Ik doe dit niet meer zo vaak maar ben gewoon benieuwd of er mensen zijn die dat nu nog doen of vroeger deden.
Ik heb zelden een film opgezet specifiek voor één scène. Als ik een bepaalde scène wil zien, zoek ik die wel op YouTube in plaats van de moeite doen om de film in de kast te zoeken, de DVD op te zetten, zoeken naar de scène etc.
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.