- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Filmgerelateerde vacatures
Filmgerelateerde vacatures
afx07
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Film > Festivals en evenementen > Vrijwilligers gezocht voor AFX'07:
AFX
Amsterdam Film eXperience trakteert het publiek wederom op een onvergetelijk filmervaring! Na een succesvolle eerste editie in 2006 laat AFX Het Ketelhuis en omgeving van 2 t/m 4 november 2007 wederom bruisen van de maffe films, inspirerende workshops en installaties–waar-je-even-over-na-moet-denken. Het AFX laat de traditionele opvatting van film ver achter zich en gaat op zoek naar de grenzen tussen film, video en andere media. Vele creatieve geesten hebben al gespeeld én gebroken met deze grenzen in hun streven naar een bredere 'cinematic experience' (in de woorden van filmmaker en media-artiest Peter Greenaway). Het festival biedt een ruime, inspirerende en zeer diverse selectie van deze werken ter ervaring aan het publiek. Meer informatie over het festival vind je op www.amsterdamfilmexperience.com
AFX zoekt
AFX is op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die niet bang zijn om hun handen uit de mouwen te steken en die dit festival zowel voor als achter de schermen willen meemaken. Het gaat o.a. om functies als: ticketverkopers, zaalwacht, publieksmedewerkers, opbouwers en afbouwers, en eventuele andere taken die zich aandienen.
Ook is het AFX op zoek naar mensen met A/V-ervaring (audio/video) om ondersteuning te bieden op technisch gebied.
Al met al – we zoeken praters, bouwers, knutselaars, rijders, lopers, lachers en allerlei andere talenten!!
AFX biedt
In ruil voor je vrijwillige diensten bieden we je een weekend-pass waarmee je gedurende het hele festival toegang hebt tot het complete programma; maaltijd- en drinkbonnen afhankelijk van de duur van je dienst; een festival T-shirt; toegang voor jou en een introducé tot de afterparties; en we bieden natuurlijk een ervaring-om-niet-te-vergeten, waarbij je samen met een gemotiveerd, internationaal team werkt aan een geweldig festival waar klinkende namen aan zijn verbonden. Bovendien is AFX een zeer soepele organisatie; als jij gemotiveerd bent om meer te doen, kunnen we altijd kijken wat de mogelijkheden zijn.
Contact
Ben je geïnteresseerd en/of heb je vragen, stuur dan een e-mail naar Anouka Slemmer: [email protected]
Filmgids
-
- 3 berichten
- 0 stemmen
In Film > Algemeen > Filmgids.nl:
Voor de nieuwe website filmgids.nl is for sale zoeken wij mensen die op vrijwillige basis recensies en nieuwsberichten willen schrijven. Als redactielid maak je deel uit van een jong en dynamisch team. Samen met andere filmliefhebbers draag je bij aan het actueel houden van de site. Ook heb je een stem in de verdere ontwikkeling.
Gewenst profiel:
- Filmliefhebber en filmkenner
- Een leeftijd van 15 jaar of ouder
- Dagelijks ongeveer 30 minuten de tijd
- Goede kennis van de Nederlandse taal
Wat hebben we je te bieden:
- Journalistieke erkenning, ook op je cv
- Je werkt mee aan een site met ambitie
- Gratis toegang tot bioscoopvoorstellingen
- Toegezonden krijgen van recensiemateriaal
Reageren:
Denk jij geschikt te zijn om de redactie te versterken? Meld je dan aan op [email protected]. Vergezel je mail van een korte introductie en motivatie. Stuur ook een proefrecensie of proefnieuwsbericht mee, zodat wij een indicatie kunnen krijgen van jouw schrijfkwaliteiten.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
- Een leeftijd van 15 jaar of ouder
- Journalistieke erkenning, ook op je cv
Hmm...
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Het eerste wordt gevraagd, het tweede geboden.
Ik zie het probleem niet.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Ik kan niet lezen, blijkbaar.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Ik heb zeker interesse. Ik word alleen pas over een maand 15.
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Ik heb zeker interesse. Ik word alleen pas over een maand 15.
Gewenst profiel:
- Goede kennis van de Nederlandse taal
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
8,1 voor Nederlands op mijn raport zonder te leren of huiswerk te maken! 
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Op moviemeter typ ik altijd heel snel en vergeet veel regels toe te passen, maar ik ken ze allemaal en als ik mijn best doe maak ik nooit een fout. We kregen ook nog eens een onderdeel wat we nooit behandeld hebben.
Harco
-
- 978 berichten
- 0 stemmen
Als je de Nederlandse taal echt beheerst, hoef je niet na te denken over taalregels.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Echt lang denk ik er ook niet over na...
wo2-Freak
-
- 834 berichten
- 0 stemmen
Op moviemeter typ ik altijd heel snel en vergeet veel regels toe te passen, maar ik ken ze allemaal en als ik mijn best doe maak ik nooit een fout. We kregen ook nog eens een onderdeel wat we nooit behandeld hebben.
Als je de taal goed beheerst: Typ je snel en goed.
Vergeten regels toe tepassen klopt, ook niet want dat doe je wel automatisch als je de taal goed beheerst. En dat kun je ook weten want als je de zin nog eens herhaalt of het bericht wat je geschreven hebt, dan zul je ook wel zien en horen dat niet alles duidelijk klopt en/of goed Nederlands is.
Ik typ ook gewoon snel, ik hoop dat alles leesbaar is voor de Moviemeter leden 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Als je de Nederlandse taal echt beheerst, hoef je niet na te denken over taalregels.
Jep.
darkjaap
-
- 926 berichten
- 535 stemmen
Gratis naar de bios als je daar werkt.. das zkr niet mis 
Zeker als er zulke toffe films draaien waar je niet genoeg zakgeld voor hebt 
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
8,1 voor Nederlands op mijn raport zonder te leren of huiswerk te maken!
raport 2x p 
Spijtoptant
-
- 170 berichten
- 0 stemmen
Als je de taal goed beheerst: Typ je snel en goed.
Vergeten regels toe tepassen klopt, ook niet want dat doe je wel automatisch als je de taal goed beheerst.
Huh?
(zeik zo iemand nou niet af op wat taalfouten in een forum, zeker niet als je er zelf een potje van maakt.)
Spijtoptant
-
- 170 berichten
- 0 stemmen
Ik ben niet zo goed in Nederlands. Is er iets niet in de haak hier?
Leviwosc
-
- 883 berichten
- 335 stemmen
Ik vind dat men hier vrij goed schrijft, in andere fora zie ik regelmatig vreselijke fouten.
Over het algemeen val ik niet over een spel- of grammaticafoutje, maar soms is een tekst zo belabberd geschreven, met zo'n domme fouten erin, dat ik echt moet reageren!
Trachten je teksten foutloos te spellen is ook een vorm van respect voor de lezer. Door in een forum te schrijven weet je op voorhand dat mensen jouw teksten zullen lezen, dan is het wel zo netjes naar die mensen toe om wat aandacht te besteden aan je tekst, zodat het zaakje leesbaar is. Als je een liefdesbrief schrijft, raffel je de tekst immers ook niet af.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Bovendien staat er dat je er een goede kennis van moet hebben en dat heb ik wel.
Spijtoptant
-
- 170 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat men hier vrij goed schrijft, in andere fora zie ik regelmatig vreselijke fouten.
Over het algemeen val ik niet over een spel- of grammaticafoutje, maar soms is een tekst zo belabberd geschreven, met zo'n domme fouten erin, dat ik echt moet reageren!
Trachten je teksten foutloos te spellen is ook een vorm van respect voor de lezer. Door in een forum te schrijven weet je op voorhand dat mensen jouw teksten zullen lezen, dan is het wel zo netjes naar die mensen toe om wat aandacht te besteden aan je tekst, zodat het zaakje leesbaar is. Als je een liefdesbrief schrijft, raffel je de tekst immers ook niet af.
Je kunt het ook overdrijven. En de vergelijking met een liefdesbrief vat ik niet helemaal. Dat is wel heeel iets anders.
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Een liefdesbrief naar de geheime vlam of een recentie voor The Scorpion King 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Gewoon solliciteren en afwachten zou ik zeggen.
Leviwosc
-
- 883 berichten
- 335 stemmen
Je kunt het ook overdrijven. En de vergelijking met een liefdesbrief vat ik niet helemaal. Dat is wel heeel iets anders.
Ik neem aan dat er niemand is die je meer respecteert dan je geliefde, dus voor hem/haar zul je wel moeite doen. Het is niet het zelfde soort respect als je hebt voor anderen, maar eveneens is het respect.
En wat vind jij verder overdreven? Want dat wordt niet duidelijk uit je reactie.
Leviwosc
-
- 883 berichten
- 335 stemmen
Een liefdesbrief naar de geheime vlam of een recentie voor The Scorpion King
Moet ik uit deze ironie afleiden dat jij alle moeite zult doen om een goede brief te sturen naar jouw (geheime) vlam, maar dat je een recentie zult afraffelen?
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Nee, ik heb geen geheime vlam. Maar het is dat de vergelijking tussen liefdesbrief en een bericht op een forum nergens overgaat.