• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.976 gebruikers
  • 9.370.388 stemmen

Awkward screen

zoeken in:

Inland Rabbit

• 3286 berichten
  • 2159 stemmen

Aangezien ze het op mijn andere forum nog niet echt waarderen. Hier ook even een poging.

Dus, de laatste tijd (naja dat is eigenlijk al veel langer een gewoonte van me) heb ik de gewoonte om het beeld expres op een "verkeerd" moment stil te zetten als ik bijvoorbeeld naar de wc moet, of wat drinken ga pakken:

Schizopolis

(afbeelding)

Moneyball

(afbeelding)

Dirty Girl

(afbeelding)

Zoals gezegd, bij mij is het zo'n gewoonte geworden dit te doen, ik herinner dit soort rare shots ook meer. Zo gaan er details opvallen die totaal niet relevant zijn. Hoorah for randomness!

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

LOL! damn, hier had ik laatst een hele goeie van van Julia Roberts maar die heb ik verwijderd.. .

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Ik kijk de laatste tijd regelmatig films verspreid over meerdere dagdelen of zelfs dagen dus ga er eens op letten. Ben nu bezig met The way, helaas een weinig bijzonder plaatje:

(afbeelding)

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.