• 143.052 films
  • 7.031 series
  • 21.322 seizoenen
  • 480.056 acteurs
  • 286.305 gebruikers
  • 8.222.771 stemmen

The Departed 2

zoeken in:

JohnStacks

• 299 berichten
  • 0 stemmen

Ik had laatst gehoord dat er een deel 2 van The Departed komt?

Met oa. Deniro & Pacino het vervolg van deel 1 gaat en draait om de brutale Digman (Mark Wahlberg) die de door gespeelde Robert Deniro gespeelde corrupte politicus probeert te pakken doormiddel van undercoverwerk ..Al Pacino speelt zijn baas en ook Alec Baldwin is van de partij mensen op IMDB staat er niets over.

Ook hoorde ik dat Martin Scorsese de regiseur is van deze (zogenaamde) tweede deel

Is dit waar ??????

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 490 stemmen

JohnStacks schreef:

Ik had laatst gehoord dat er een deel 2 van The Departed komt?

Met oa. Deniro & Pacino het vervolg van deel 1 gaat en draait om de brutale Digman (Mark Wahlberg) die de door gespeelde Robert Deniro gespeelde corrupte politicus probeert te pakken doormiddel van undercoverwerk ..Al Pacino speelt zijn baas en ook Alec Baldwin is van de partij mensen op IMDB staat er niets over.

Ook hoorde ik dat Martin Scorsese de regiseur is van deze (zogenaamde) tweede deel

Is dit waar ??????

Nou ga daar maar niet van uit, waarom zouden daar dan De Niro en Pacino in gaan spelen dan?

In The Departed speelde Di Caprio ( opvolger van De Niro ) en Jack Nicholson namelijk al verschrikkelijk goed, als er een vervolg komt zijn deze twee vast en zeker weer de hoofdrolspelers hoor, neem dat maar nou maar aan.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik begrijp helemaal niks van je bericht (lees toch eens na wat je schrijft alvorens je het post, toch zeker als je er een nieuw topic voor wilt openen...) maar het klinkt als een loos gerucht. Maar het zou kunnen uiteraard.

Denden 100 Piek

• 397 berichten
  • 121 stemmen

Ik hoop van niet, het maakt niet uit welke acteurs je erbij haalt, het zal niet van het niveau zijn van het origineel.

aryan

• 986 berichten
  • 1664 stemmen

Denden 100 Piek schreef:

Ik hoop van niet, het maakt niet uit welke acteurs je erbij haalt, het zal niet van het niveau zijn van het origineel.

The Departed deed het goed in de bioscoop, dus reken er maar op dat er zeker een vervolg zal komen (maar ik kijk liever ook naar het orgineel)

gondwana

• 1201 berichten
  • 1382 stemmen

aryan schreef:

(quote)

The Departed deed het goed in de bioscoop, dus reken er maar op dat er zeker een vervolg zal komen (maar ik kijk liever ook naar het orgineel)

scorsese staat natuurlijk bekend om z'n sequels...

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

ik hoop van niet.

ze kunnen nu de eerste film kapot maken met een vervolg.

Clueless Dork

• 682 berichten
  • 1046 stemmen

Er is nog nooit een film kapot gemaakt door een sequel.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Clueless Dork schreef:

o jawel hoor

dje-em

• 490 berichten
  • 6284 stemmen

CAPIpsv schreef:

In The Departed speelde Di Caprio ( opvolger van De Niro ) en Jack Nicholson namelijk al verschrikkelijk goed, als er een vervolg komt zijn deze twee vast en zeker weer de hoofdrolspelers hoor, neem dat maar nou maar aan.

dat lijkt me niet, of het moet een zombie film worden

Fikret8

• 6010 berichten
  • 3791 stemmen

The Deprated vond ik al lichtjes tegenvallen, doe mij maar Infernal Affairs.

Mr Anderson

• 17 berichten
  • 0 stemmen

Ok ff een paar dingen corrigeren hier :

CAPIpvs schreef:

Nou ga daar maar niet van uit, waarom zouden daar dan De Niro en Pacino in gaan spelen dan?

Eerst de film kijken en dan pas reageren , want als je de film een beetje hebt gevolgd, weet je dat dit niet mogelijk is !

Clueless Dork schreef:

Jij hebt duidelijk niet al te veel films gekeken in je leven..

Ik hoop trouwens wel dat er een vervolg maakt en ik denk ook dat die komt. The Departed was al een groot succes en ik denk dat als Robert DeNiro en Al Pacino voor de 2e keer tegenover elkaar gaan staan, de film al bijna niet meer stuk kan gaan.

PaulieWalnuts

• 1239 berichten
  • 815 stemmen

Ik snap niet dat als je een fan bent van The Departed dat je dan op een vervolg zit te wachten.

Het lijkt me sowieso een groot gerucht, niet meer dan dat.

filmanalist

• 133 berichten
  • 0 stemmen

het zal niet een goede film worden, billy costigan, frank castelo en sullyvan zijn dood hoe zou je het dan kunnen vervolgen

Gizzmann

• 5604 berichten
  • 2385 stemmen

Infernal Affairs heeft ook 2 vervolgen dus een heel vreemd gerucht is dit toch niet?

filmanalist

• 133 berichten
  • 0 stemmen

is het zeker dat er een tweede film komt?

Fenster

• 24 berichten
  • 8 stemmen

er komt helemaal geen 2e deel hoor!!!!!!!!!!

abberline

• 106 berichten
  • 122 stemmen

heb ergens gelezen dat johnny depp mee zal doen

Darth Dennis

• 15 berichten
  • 424 stemmen

Er komt wel een nieuwe film met DeNiro en Pacino, maar dat is:

Righteous Kill

Geen Departed 2...moeten ze ook niet doen ook

aryan

• 986 berichten
  • 1664 stemmen

Op IMDB staat al een 'Untitled Departed Sequel' voor 2009

http://www.imdb.com/title/tt0960872/

(je hebt wel IMDB pro nodig om de pagina te bekijken)

Zoals hierboven al is gezegd: infernal affairs bestond ook uit drie delen, the departed was een groot succes, dus een sequel (of eigenlijk prequel) is helemaal niet raar

haranloren

• 7 berichten
  • 1 stemmen

Dat sequels tegenvallig is vaak de schuld van je eigen verwachting. En ik vind dat Clueless Dork helemaal gelijk heeft. Een goede film blijft een goede film. Als daar toevallig een deel 2 bij komt die bagger is betekend het niet dat deel 1 dan maar ook bagger is.

gijs (-.-)

• 183 berichten
  • 515 stemmen

haranloren schreef:

Dat sequels tegenvallig is vaak de schuld van je eigen verwachting. En ik vind dat Clueless Dork helemaal gelijk heeft. Een goede film blijft een goede film. Als daar toevallig een deel 2 bij komt die bagger is betekend het niet dat deel 1 dan maar ook bagger is.

ben ik het mee eens.

Pastichio Rocker

• 6345 berichten
  • 0 stemmen

aryan schreef:

Op IMDB staat al een 'Untitled Departed Sequel' voor 2009

http://www.imdb.com/title/tt0960872/

(je hebt wel IMDB pro nodig om de pagina te bekijken)

Zoals hierboven al is gezegd: infernal affairs bestond ook uit drie delen, the departed was een groot succes, dus een sequel (of eigenlijk prequel) is helemaal niet raar

Het enige wat ze dan kunnen doen is een prequel maken a la Infernal Affairs 2, aangezien de hoofdpersoon nog leeft aan het einde van Infernal Affairs, i.t.t. The Departed.

desteven007

• 734 berichten
  • 0 stemmen

Fenster schreef:

er komt helemaal geen 2e deel hoor!!!!!!!!!!

Inderdaad tevens ook niet van The Usual Suspects.

Arbiter

• 295 berichten
  • 357 stemmen

Beter dat er een deel 2 komt, word dat net zoals Infernal Affairs?

guylopez93

• 596 berichten
  • 1706 stemmen

CAPIpsv schreef:

(quote)

DiCaprio en Nicholson gingen allebei dood in deel 1 dus het ziet er een beetje maf uit als ze weer in deel 2 zouden spelen en een andere rol zouden krijgen

sinterklaas

• 11143 berichten
  • 2991 stemmen

Nou het kan wel hoor. Infernal Affairs 1 speelde zich af in 2002 deel 2 in de jaren 90. Dus dan kunnen ze dat toch ook bij The Departed doen met DiCaprio en Nicholson voor die incidenten in The Departed 1?

Pastichio Rocker

• 6345 berichten
  • 0 stemmen

In Infernal Affairs 2 zijn beide hoofdrolspelers nog jong en worden dus gespeeld door andere acteurs.

Geen goed idee trouwens, want The Departed is een samenraapsel van alle 3 de IA films.

sinterklaas

• 11143 berichten
  • 2991 stemmen

Of als ze het nou in de begin van de jaren 2000 laten spelen.

Thiver

• 315 berichten
  • 4207 stemmen

Het is al zo lang stil rondom dit project. Ik denk dat we opgelucht adem kunnen halen en berusten in het feit dat een vervolg er gewoon nooit gaat komen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.