• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.927 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.543 stemmen

The Godfather Part IV

zoeken in:

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

The Godfather, Part IV: The Herald Sun reports that the fourth big screen adaptation of the Corleone saga might possibly be shot in Melbourne. Seems that "an Australian industry insider said a big Hollywood studio had already had talks about shooting some of the film in Melbourne and Queensland" with shooting expected to begin late 2003. Moviehole is more specific however, and have heard that the suburb of Collingwood will be a key location. Collingwood was also used in the upcoming horror film "Darkness Falls". Thanks to 'Clint'.

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Mwa...

What's next? A Clockwork Orange Returns ?

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

ik neem aan dat het bij een gerucht blijft.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

een gozer van Darkhorizons.com vertelde een mooie mogelijkheid voor deze film... beelden van Garcia die het maakt in de wereld nu, afgewisseld met beelden van Sonny in de jaren '30 ... in de stijl van Godfather 2 dus.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

God..ik vraag niet veel, maar laat dit cool zijn.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Ik las dat er een nieuw boek van The Godfather uitkomt (door een nog onbekende schrijver). Is dit ook een gerucht?

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

Volgens mij geen gerucht. Las ook dat de nabestaanden van Mario Puzo willen dat er een deel 4 wordt geschreven.

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Dat zou mooi zijn. Ik neem aan dat het verhaal dan verder gaat met Vincent Corleone (toch een van de pluspunten uit deel 3).

Sonny

• 3 berichten
  • 6 stemmen

Ik hoop dat deel IV er niet komt deel III was al te erg voor woorden!

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

deel 3 vond ik ook nog erg goed als afsluiter van de trilogie.

tovenaar

• 6723 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad, Andy Garcia was zeer sterk in GF III, ik had er ZEKER geen problemen mee met de derde godfather

Hobbes

• 2911 berichten
  • 1195 stemmen

nee idd. ik vond het een erg mooie afsluiting van het geheel maar deel I en II hadden de cast net wat meer mee. want hoewel Garcia erg goed speelt in deel III (verreweg zijn beste rol ooit) kan hij niet in het rijtje Brando, Pacino, De Niro en Duvall

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Iedereen wil wel.

- coppola

-de niro

-garcia

Maar paramount is bang voor een mislukking. Ook heb ik ergens gelezen dat het boek in de zomer al uitkomt.

En games maker EA, er een computer spel over aan het maken is.

gotti

• 14075 berichten
  • 5883 stemmen

Dat boek is niet eens door Puzo zelf geschreven; ik vrees dus het ergste...

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

En games maker EA, er een computer spel over aan het maken is.

T'is ver gekomen met de wereld.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Van mij mag het, als het maar geen flauw afkooksel wordt van de eerste drie delen...

t_v_b

• 296 berichten
  • 734 stemmen

Ik weet het niet.

Nu hebben we de geweldige Godfather Trilogy

Als dat maar goed gaat als er nog een deel toegevoegd wordt.

Niet dat er dadelijk een slechte film aan toe gevoegd wordt want dat zou zonde zijn

GFM

• 1116 berichten
  • 1536 stemmen

Van mij hoeft het niet een vierde deel van the Godfather. Het verhaal was eigenlijk na twee films al verteld, deel 3 was een weliswaar acceptabel, maar eigenlijk al een overbodig deel...

En dan nog een deel 4......

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

1 verhaallijn zou toch een paar jaar voor de godfather zijn?

Dan is dat verhaal toch zonder Micheal Corleone want die vocht dan in W.O.II.

Terwijl Coppola altijd zei dat het verhaal van de godfather over Micheal tegen de VS ging.

arnemelk

• 1 berichten
  • 0 stemmen

het boek komt uit op 16 november 2004 in america en gaat the godfather returns heten en wordt door Mark Winegardner geschreven

hij mag dan wel niet van Puzo zijn maar ik vindt het fantasties.

nu nog wachten op de film

kijk op www.mariopuzo.com

JoeHallenbeck

• 3413 berichten
  • 0 stemmen

arnemelk schreef:

het boek komt uit op 16 november 2004 in america en gaat the godfather returns heten en wordt door Mark Winegardner geschreven

hij mag dan wel niet van Puzo zijn maar ik vindt het fantasties.

nu nog wachten op de film

kijk op www.mariopuzo.com

Wat een klote titel. Hebben ze vast heel lang over nagedacht.

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

t_v_b schreef:

Ik weet het niet.

Nu hebben we de geweldige Godfather Trilogy

Als dat maar goed gaat als er nog een deel toegevoegd wordt.

Niet dat er dadelijk een slechte film aan toe gevoegd wordt want dat zou zonde zijn

Dat was vorige keer al zo.

Uiteindelijk is de centrale figuur in drie films Michael Corleone. En die is niet meer.

t_v_b

• 296 berichten
  • 734 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Uiteindelijk is de centrale figuur in drie films Michael Corleone. En die is niet meer.

Ik ben het met je eens dat 3 al minder was. Maar als er dan een 4de deel bij komt.

Ik weet niet of dat goed zal gaan.

PatrickL

• 1586 berichten
  • 2398 stemmen

Ik zit eerlijk gezegd ook niet op een 4e Godfather te wachten. Ik vond deel 3 al een stuk minder dan eerste delen, voornamelijk omdat ik die sfeer uit de eerste films miste. Deel 4 kan alleen maar nog meer tegenvallen, alhoewel niet uit te sluiten is dat het misschien toch wel een goede film wordt. Weet iemand hoe groot de kans is dat het 4e boek verfilmd gaat worden? Ik had namelijk ergens zitten lezen dat Francis Ford Coppola er wel oren naar had.

donnie B.

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Niet gelijk te negatief mensen. Het boek is nog niet eens uit, en er wordt al gesproken over een 'slechte' film... beeeetje voorbarig. Op zich best interessant, een nieuwe generatie in de familie Corleone met Andy Garcia aan het hoofd. Hij deed het trouwens niet slecht in deel 3 en misschien belooft het wel wat. Afwachten..

Mister_Pink

• 632 berichten
  • 0 stemmen

Ze kunnen toch verder gaan met het gedeelte wat we niet te zien krijgen in deel 3. Wat gebeurt er na de dood van Mary? Het enige wat we weten is dat hij sterft, vele jaren later.[/quote]

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Wouter schreef:

(quote)

Bedankt hoor

Ik moet de 3de nog zien

In de eerste film vind ik Marlon Brando eigenlijk de centrale figuur.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Wat bezielt je ook om zes jaar oude topics te gaan openen

Wouter

• 18718 berichten
  • 3085 stemmen

AGE-411 schreef:

(quote)

Bedankt hoor

Ik moet de 3de nog zien

Tja, dan moet je niet een topic lezen over het vervolg daarop.

In de eerste film vind ik Marlon Brando eigenlijk de centrale figuur.

Maar dit is niet zo.

RDtv

• 31 berichten
  • 67 stemmen

Stiekem zie ik dit nog wel de nieuwe film van Scoreses en De Niro worden. Scorsese had bij een persconferentie over Shutter Island aangegeven dat hij samen met De Niro een gangsterfilm ging maken over een 'oude' man die terugkijkt op zijn leven.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.