menu

Film / Nieuws / Lethal Weapon 5

zoeken in:
Richard Donner kondigde deze week aan, bezig te zijn om Lethal Weapon 5 en The Goonies 2 te gaan maken, met de originele cast.
volgens Donner heeft, in tegenstelling tot andere berichten, Mel Gibson wel zin om een vijfde deel te maken.

bron. o.a Movieguide.nl en dvdmeuk.nl

in één woord: Geweldig!!!

Hoop dat die dan snel op de markt komt. Super die delen cvan Lethal Weapon, alleen het moet ook niet te overdreven worden, zoals met de police academy ofzo.
Het had eigenlijk bij 3 moeten blijven vindt ik, dan blijft het mooi.

Ik denk dat als Glover en Gibson hun bijdrage leveren aan deel 5 dat het dan goed komt.
Dat zijn nu eenmaal getalenteerde acteurs, daar waar bij ''The Police Academy'' natuurlijk toe totaal geen sprake van was.

Maar we zullen zien. .

Vond deel 1 Tm 4 in ieder geval prachtig om te zien.

Nou, aangezien dit topic al een poosje dood is hadden julie het waarschijnlijk al door. ER KOMT GEEN LETHAL WEAPON 5! het lijkt er op dat onze Danny Glover Na 20 jaar eindelijk "To old for this shit" is.

matthias92 schreef:
Nou, aangezien dit topic al een poosje dood is hadden julie het waarschijnlijk al door. ER KOMT GEEN LETHAL WEAPON 5! het lijkt er op dat onze Danny Glover Na 20 jaar eindelijk "To old for this shit" is.

Too old for this shit.

ach kind, kom je er nog overheen?

Lethal Weapon 5 is ook een stom idee trouwens, maar ach, zo super heb ik de reeks nooit gevonden, kan mezelf er niet echt druk over maken.

Kun je op je klompen al aanvoelen dat het niets zou worden.

Doodzonde, beide acteurs zijn flink weggezakt vandaag de dag, dus het was mooi geweest als ze nog een 5e LW maakten. Deel 1, 2, 3 en 4 zijn geweldig leuk. Toch knap, 4 delen en allemaal top.

Een reunie leek mij ook wel leuk. Zo'n reboot waar Gibson het over heeft word je natuurlijk niet vrolijk van.

Ze gaan door in een tv serie

Geen Glover en Gibson? Pleur lekker een eind op met die serie.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Geen Glover en Gibson? Pleur lekker een eind op met die serie.

Ghehe....true talk

nieuw nieuws aangaande de serie

Gisters eerste aflevering van de serie gekeken. Viel me niet tegen maar nog niet genoeg gezien om een oordeel te geven, even doorkijken nog.

Mel Gibson en Danny Glover mogelijk terug voor 'Lethal Weapon 5'! | Filmtotaal filmnieuws

Ik zeg doen. Dit is wel de ultieme cop-buddy filmreeks, ook met 2 oude knarren kan dit nog erg leuk worden.

Maar goed, hoor al 10 jaar geruchten, eerst maar eens die bevestiging.

Iedereen is terug voor 'Lethal Weapon 5', ook Mel Gibson | Filmtotaal filmnieuws

Het gaat gebeuren! Yeah!

1 van de weinige reeksen waar (naar mijn mening) geen zwakke film tussen zit. Hier zou ik voor naar de bioscoop gaan.

Gaat 'Lethal Weapon 5' toch niet door? | Filmtotaal filmnieuws

Zucht. Zul je zien dat ze het weer gaan cancelen. Mag hopen van niet.

Lethal Weapon 5

Misschien dan toch.....? Let’s hope so....

geplaatst:
de originele en enige regisseur Richard Donner bevestigd ,,,yessss

The Latest On Lethal Weapon 5, According To Richard Donner - YouTube

Gast
geplaatst: vandaag om 20:07 uur

geplaatst: vandaag om 20:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.