• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.946 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.982 gebruikers
  • 9.370.640 stemmen

The Blob (????)

zoeken in:

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2562 stemmen

Ik ben nieuwsgierig naar schijnbaar een remake van de klassieker"The Blob"..met de hederdaagse techniek zou dit best grappig kunnen worden.

STARRING

Samuel L. Jackson

DIRECTED BY

Simon West

In de eerste instantie zou dit een project worden voor Rob Zombie maar die heeft toch afgehaakt en wil zich liever met nieuwe dingen bezig houden.

Ik heb er in ieder geval zin in.....als het maar wel lekker smerig word.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Ben ook benieuwd. The Blob uit 1988 heb ik op dvd. Hopelijk maken ze er een jaren 80 sfeertje van maar verwacht het eerlijk gezegd niet. Daar is het een te kleine markt voor...

tattoobob

• 8198 berichten
  • 2562 stemmen

Alexander1900 schreef:

Ben ook benieuwd. The Blob uit 1988 heb ik op dvd. Hopelijk maken ze er een jaren 80 sfeertje van maar verwacht het eerlijk gezegd niet. Daar is het een te kleine markt voor...

Je ziet toch wel vaker films die juist dat soort sferen in eren houden.

Het zou mij in ieder geval niets verbazen als we dat gaan zien op het scherm.

We wachten af.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.