• 16.204 nieuwsartikelen
  • 179.550 films
  • 12.340 series
  • 34.212 seizoenen
  • 650.622 acteurs
  • 199.478 gebruikers
  • 9.406.846 stemmen

Knappe (?) actrices game #3

zoeken in:

Film Pegasus (moderator films)

• 31228 berichten
  • 5490 stemmen

8-

soom

• 24923 berichten
  • 2755 stemmen

Hm...

1+. 8- Alleen voor de onderste foto.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

1+, 9- bah.

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

10-

soom

• 24923 berichten
  • 2755 stemmen

(afbeelding)

Jennifer Aniston.

chevy93

• 12760 berichten
  • 1332 stemmen

Je mag maar één plus geven, toch?

1+

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

2+

belchinees

• 4182 berichten
  • 2326 stemmen

1-

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

3+ natuurlijk

Maar wat een ontzettende slechte foto weer, je doet het er gewoon om Soom, kan me niet voorstellen dat je geen mooiere foto kon vinden van deze geweldige vrouw.

the pope

• 5380 berichten
  • 2398 stemmen

4+

planet_of_death

• 3962 berichten
  • 178 stemmen

2-

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

3- ook hier: .

Nooit gezien wat haar nou zo leuk maakt. Vast een aardige vrouw maar daarmee redt je het hier niet. Erg afstotelijk, gezichtsconstructie niet mooi, ook geen mooi lichaam. Big no no dus.

Ik snap Brad wel, alles wat zij mist, vind je in Angelina.

soom

• 24923 berichten
  • 2755 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

Maar wat een ontzettende slechte foto weer, je doet het er gewoon om Soom, kan me niet voorstellen dat je geen mooiere foto kon vinden van deze geweldige vrouw.

(afbeelding)

Beter ?

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

5+, 3-

misterwhite

• 4726 berichten
  • 656 stemmen

5+, 4-

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Hele slecht gekozen foto's, maar toch 6+ vanwege google

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

5-

Naomi Watts schreef:

Ik snap Brad wel, alles wat zij mist, vind je in Angelina.

Dus als jij binnenkort iets leukers tegenkomt dan jouw vriendin, dan laat je haar ook maar vallen?

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

5+, 6-

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

6+, 6-

garlic senior

• 4690 berichten
  • 0 stemmen

7-

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

Dus als jij binnenkort iets leukers tegenkomt dan jouw vriendin, dan laat je haar ook maar vallen?

Heeft er voor de rest weinig mee te maken. Ik zeg dat ik Brad wel begrijp, aangezien ik Jolie een leukere vrouw vindt. (en we zitten hier in de knappe actrices game, waar ik het dus heb over uiterlijk, een relatie heeft wel meer om het lijf dan alleen looks natuurlijk) Mijn relatie is dus totaal niet relevant i.v.m. deze kwestie en gaat jou ook geen flikker aan.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Je hoeft niet agressief te worden, ik stel gewoon een normale vraag. De relatie van Brad Pitt is in dit topic net zo irrelevant als jouw relatie.

Maarja, als je niet op een normale manier kan reageren flikker je maar zelf op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Er moet eens geleerd worden hier, dat als je een bepaalde kritiek geeft op een bepaalde actrice in dit topic dat niet steeds je partner erbij wordt gehaald. Als ik stel dat ik Brad Pitt wel snap omdat hij naar Angelina is gegaan omdat ik op het gebied van uiterlijk haar op elk facet een betere aanwinst is. Dan kan ik er heel slecht tegen als mijn persoonlijke leven hierbij betrokken wordt. Totaal niet relevant.

mikey

• 29001 berichten
  • 5148 stemmen

ik vind Jolie zo akelig dat ik niet eens meer op haar uiterlijk let. Die Friends meid is trouwens erg okay in die film over een Ierse kabauter: Leprechaun of zo.

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Nomak schreef:

Je hoeft niet agressief te worden, ik stel gewoon een normale vraag. De relatie van Brad Pitt is in dit topic net zo irrelevant als jouw relatie.

Maarja, als je niet op een normale manier kan reageren flikker je maar zelf op.

Dit was geen normale vraag, nomak .

Naomi Watts geeft alleen zijn eigen persoonlijke mening over Jennifer Aniston...als hij vindt dat Jolie 100x mooier is ( ) , dan vindt hij dat.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

ace leader schreef:

Naomi Watts geeft alleen zijn eigen persoonlijke mening over Jennifer Aniston...als hij vindt dat Jolie 100x mooier is ( ) , dan vindt hij dat.

Het gaat er niet om wie mooier of lelijker is. Het gaat hier om een denkwijze.

Hij zegt dat het normaal is dat Brad Pitt haar liet vallen omdat Jolie mooier is. Puur om het uiterlijk je vrouw laten vallen. Dan is mijn vraag of hij hetzelfde zou overwegen helemaal zo gek niet.

@ Naomi Watts

Kerel, als je met zo een stelling komt is het niet raar dat je zo een vraag krijgt. Puur voor het uiterlijk je vrouw laten vallen vind jij dus gewoon normaal. Maar oh wee als iemand met een beleefde vraag komt, dan voelt meneer Naomi Watts zich aangevallen, wat totaal niet terecht is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik kan zowel Aniston als Jolie alleen maar op uiterlijk beoordelen, nietwaar? Ik ken ze niet persoonlijk. In een relatie is uiterlijk maar één detail van de duizend details. Vind het dus een zowel ongepaste vraag, en totaal niet relevant met betrekking tot relaties. Ik heb het ook helemaal niet gehad over het feit dat ik het eens ben met de actie van Pitt op ethische gronde, dat maak jij er van.

Je bent vrij om te vragen wat je wil maar ga je niet gedragen als en gebeten hond als iemand fel reageert omdat jij iemand zijn relatie hierbij wilt betrekken. Wat totaal niet terecht is.

If you can't do the time, don't do the crime.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

In een relatie is uiterlijk maar één detail van de duizend details.

Dat is net de reden waarom ik mijn vraag stelde. Vanuit jouw eerste bericht kon ik namelijk opmaken dat jij het uiterlijk van beide vrouwen belangrijk genoeg vond om de ene te laten vallen voor de andere.

Want jij en en ik kunnen alleen maar oordelen over het uiterlijk van deze actrices. En toch had jij alle begrip voor Brad Pitt.

Uiterlijk zal vast wel niet de (enige) reden zijn geweest van Brad Pitt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap je verwarring, en moet zeggen dat ik je vraagstelling dan wel kan begrijpen. Bij deze mijn excuses voor mijn felle reactie. Dus om antwoord op je vraag te geven, zal ik op basis van een knapper individu mijn vriendin niet laten vallen .

Ik vind Jolie gewoon knapper, maar had wel kunnen verwachten door mijn begrip uit te spreken voor Pitt, dat ik zo'n vraag had kunnen verwachten.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Geen probleem, zand erover.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.