- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3
wyatt earp
-
- 5007 berichten
- 2659 stemmen
Net niet.
1-
(En nog een dikke plus voor de vorige
)
chevy93
-
- 12760 berichten
- 1332 stemmen
Ik zie alleen maar foto's van haar waarop ze staat als Stewart, dus tja...
5-
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
7- was een behoorlijke Stewart look-a-like in Vampires suck, dikke - dus
.
soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen
Was een behoorlijke Stewart look-a-like in Vampires suck, dikke - dus
.
Vampires Suck lijkt me een parodie, en je beoordeeld toch niet iemand omdat ze toevallig op Kristen lijkt? Beetje raar om Jenn Proske daarom te minnen, omdat ze op Kristen lijkt in die ene film. Maar ach, ik loop nu eenmaal graag te zeuren.
soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen

Kim Feenstra. Ik weet niet hoe betrouwbaar Wikipedia is, eigenlijk, maar 't schijnt dat ze in een film een rolletje heeft gespeeld.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vampires Suck lijkt me een parodie, en je beoordeeld toch niet iemand omdat ze toevallig op Kristen lijkt? Beetje raar om Jenn Proske daarom te minnen, omdat ze op Kristen lijkt in die ene film. Maar ach, ik loop nu eenmaal graag te zeuren. 
1++++ voor Kim.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
4-
. Geen uitstraling, geen mooi gezicht en gewoon een dom wijf.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
4-
. Geen uitstraling, geen mooi gezicht en gewoon een dom wijf.
Jij blij dat Expeditie Robinson op de donderdag valt 
soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen
]Als ze op Kristen lijkt (gewoon al qua looks) dan lijkt het me logisch dat ik een min uitdeel..
. Ze is niet Kristen, ze is Jenn. Je bekijkt haar foto en denkt dan aan de film die je gezien hebt? Maar dat is toch niet echt eerlijk, want ze lijkt imo helemaal niet op Kristen, als ik deze foto bekijk, en je beoordeeld dus hoe ze leek in de film. Dat blijf ik echt een tikje raar vinden, dat je niet naar deze foto kijkt..
Maar goed, ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik nu eenmaal afstam uit de fan base van Twilight en helemaal niets begrijp van mensen die Kristen en Robert helemaal niets vinden, whahaha
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jij blij dat Expeditie Robinson op de donderdag valt
Zit ze daarin? Dan ben ik wel blij, dat kind is zo clueless. Dan ben ik wel blij
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.