- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: user-top 10
Knock-out: user-top 10
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Ik steld dat in V's top 10 Amerikaanse films troef zijn hoor, en niet anders.
Ok, dan had je dat anders moeten formuleren. Maar dit terzijde.
Misschien "te Amerikaans", maar van mij mogen Amerikaanse films gerust overheersen mits ze het niveau halen van films zoals: Taxi Driver, The Godfather, en The Deer Hunter.
Stuk voor stuk, mijns inziens, uitstekende films.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Voor de duidelijkheid. Als ik mijn sterretjes voor V's top 10 optel dan zou die winnen, maar aangezien die lijst amper variatie bevat kies ik voor de andere top 10. Op die fiets!
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Stuk voor stuk, mijns inziens, uitstekende films
Twee 5*-en en een 4* zelfs (of 4,5*). Maar ik vind dat niet het belangrijkste. Wil in een top 10 graag een brede filmsmaak terugzien. En buiten Amerika zijn er ook films gemaakt.....
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Twee 5*-en en een 4* zelfs (of 4,5*). Maar ik vind dat niet het belangrijkste. Wil in een top 10 graag een brede filmsmaak terugzien.
Waarvan akte.
Je meent het.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
bij een top tien is het toch de bedoeling dat je je beste tien films erin zet. rare redenatie, zoals ik al zei, ik begrijp wat je bedoelt maar begrijpen doe ik het niet.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ja.... En ook meesterwerken zelfs. Dus goede top 10, maar wel van iemand die louter Amerikaanse films kijkt. Daar zal ik niet op stemmen iig.
Ja?
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
En zo heeft ieder zijn/haar persoonlijke methodiek bij het uitbrengen van een "stem". Gelukkig maar, want als alle neuzen dezelfde kant zouden opkijken, welke kant dan ook, zou het maar een saaie bedoeling worden zo'n spelletje.
Toch?
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8149 stemmen
En buiten Amerika zijn er ook films gemaakt.....
Buiten Hongkong ook. 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Buiten Hongkong ook.
Maar dat is tijdelijke Shaw Brother promotie (films krijgen veel te weinig aandacht)! 
Toch, als je mijn stemmenrijtje doorspit, zul je zien dat ik redelijk gevarieerd bezig ben qua kijkpatroon.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ja?
dan begrijp ik je dus toch niet!
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Waarom niet? Ik lig er toch al uit dit toernooi met mijn oorspronkelijke top 10? Als ik met deze top 10 zou meedoen dan zou ik zelfs tegenstemmen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8149 stemmen
Maar dat is tijdelijke Shaw Brother promotie (films krijgen veel te weinig aandacht)! 
Toch, als je mijn stemmenrijtje doorspit, zul je zien dat ik redelijk gevarieerd bezig ben qua kijkpatroon.
Weet ik, was ook geen kritiek hoor. Vandaar ook de smiley. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
8-5 Bevat gewoon betere films. 
Edit wijzig stem vanwege DeNiro overdosis
9-4 (Maar HJS had het al beslist)
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
9-5