- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: user-top 10
Knock-out: user-top 10
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
5-3. Andere top 10 bevat misschien de betere titels maar mist variatie. De Niro is troef, Amerikaanse films zijn troef.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Amerikaanse films zijn troef?
Generaliseren is ook een vak.
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Amerikaanse films zijn troef?
Generaliseren is ook een vak.
Hoezo? Top 10 bestaat toch ook enkel uit Amerikaanse films met hoofdzakelijk De Niro en Pacino erin?..
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Maar dat is niet wat je stelde. Los van de top tien waar jij over spreekt stel je dat Amerikaanse films troef zijn.
Voor mij is dat in ieder geval geen definitie.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen

dus we kunnen het beter de variatie top tien noemen.
Topic had eerst toch ook een andere naam (origineelste top 10 etc)? Ik wil een top 10 zien met variatie, breedte in filmsmaak.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Maar dat is niet wat je stelde.
Hoezo niet? Misschien verkeerd geformuleerd maar dat bedoelde ik dus, en dat alleen.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8150 stemmen
Hoezo niet? Misschien verkeerd geformuleerd maar dat bedoelde ik dus, en dat alleen.
Dat alleen? Dus het mogen allemaal slechte films zijn, als er maar variatie in zit?
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Maar dat is niet wat je stelde. Los van de top tien waar jij over spreekt stel je dat Amerikaanse films troef zijn.
Voor mij is dat in ieder geval geen definitie.
Ik steld dat in V's top 10 Amerikaanse films troef zijn hoor, en niet anders. 
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Dat alleen? Dus het mogen allemaal slechte films zijn, als er maar variatie in zit?
Waar vissen jullie naar? Allicht moeten het ook goede films zijn. Duh! Maar alleen sterretjes optellen hier, dat vind ik niets.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8150 stemmen
Waar vissen jullie naar? Allicht moeten het ook goede films zijn. Duh!
Ik vis nergens naar, maar je formuleerde het een tikkeltje onduidelijk. De boodschap is nu overgekomen. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
Maar alleen sterretjes optellen hier, dat vind ik niets.

Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Ik vis nergens naar, maar je formuleerde het een tikkeltje onduidelijk. De boodschap is nu overgekomen.
Voor de duidelijkheid. Als ik mijn sterretjes voor V's top 10 optel dan zou die winnen, maar aangezien die lijst amper variatie bevat kies ik voor de andere top 10. Op die fiets!