- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: user-top 10
Knock-out: user-top 10
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Life of Brian is anders wel erg leuk hoor 
Maar: 0-3-0
B_B
-
- 1969 berichten
- 776 stemmen
3-5-0
Al heb ik niks van Iketes gezien. Is het dan eigenlijk wel de bedoeling om te stemmen? Heb die discussie een klein beetje gemist volgens mij...
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Wat heeft dit nu met respect van doen? Normaal geef je je mening over een film, en in deze KO over de top 10 van users. Is toch totaal logisch? Daar zal ook kritiek bij komen kijken ooit ipv kontgekus. Gelukkig maar. Ikzelf zou het ongelooflijk suf vinden als de 16 laatste top 10's in deze KO The SS Redemption, Forrest Gump en The Dark Knight zouden delen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Prima. Ik zou het jammer vinden als films als de jouwe bij de laatste KO's komen. Lekker relevant allemaal zeg.
De massa stemt en bepaald. Ook jij hebt recht op een stem dus wat zal je tegen houden..
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1375 stemmen
De massa stemt en bepaald.
Daar heb je alles mee gezegd.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Daar heb je alles mee gezegd.
Prima toch. Als duizenden The SS Redemption op 1 stemmen dan zal de film wel zijn klasse hebben he. Arthouse en Aziatische films die eenmaal minder bekeken dan de wat bekendere films. Maar om daar nu zon probleem van te maken...
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 berichten
- 5071 stemmen
10. [Preketero] - Pieter Montana - moviefreak#1
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Dat duel is al een tijdje geleden geweest.
2e ronde (64 deelnemers, 32 duels): 8 punten, 2 verschil
Verder geldt nog steeds:
- stem niet op of tegen je eigen top 10
- wijzing top 10 gedurende de KO levert diskwalificatie op (en voor alle duidelijkheid: dat betreft iedere wijziging, hoe klein ook - Remi kan erover meepraten)
01. Kraay - gremlin gizmo
04. WhoKnowZ - Film Pegasus
05. Badalamenti - Metalfist
06. starbright boy - mjk87
07. dutchtuga - HarmJanStegenga
10. lennyyy1990 - [Preketero]
12. garlic senior - stijf
16. Cheo - The One Ring
18. lucdecoster - Kevin13
19. Madecineman - Lovebreeze
22. Observator - Naomi Watts
24. omnitoaster - Darkbox
26. Goldenskull - moviefreak#1
27. Artemis - Ajax&Litmanen1
29. Apollinisch - DeCol
30. maxcomthrilla - Micha2
31. V - Statiegeld
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Nu, ik denk dat wellicht ook een beetje te maken heeft met wat 'men' kent. Mijn top tien is op zich wel 'bekend' maar niet echt bij het grote publiek vrees ik. Ach vrezen, ik lig eruit ghehe 
Mijn dag kan niet stuk, zojuist een mega opdracht binnengesleept maar dat is off topic verder.
Leuk te zien dat Iketes een ronde verder is. Verder have fun alles met dit spelletje. Ik hoor wel wie de winnaar wordt. 
%%%%%%
-
- 2543 berichten
- 1234 stemmen
C'era una Volta il West geeft de doorslag
1-0-1