• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.079 films
  • 12.212 series
  • 33.983 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 199.010 gebruikers
  • 9.372.056 stemmen

Knock-out: user-top 10

zoeken in:

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Toch wel jammer dat de invloedrijkste top 10 van de site er al in zo'n vroeg stadium uit ligt.

30. combi - DeCol - Koenr

1-0-0

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Lastig kiezen tussen combi en DeCol, beiden hebben toppers maar ik kies de 2e die er meer heeft.

1-1-0

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Voorspeld weinig goeds voor Koenrs top 10

1-1-1

DieGo

• 5808 berichten
  • 2365 stemmen

1-1-2 Koenr

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jeuj, ben door

Dank u allen die stemden.

Wat echt ongelooflijk is met zo'n clichee top 10. Top 10's die het dichtst bij de MM top 250 in de buurt liggen zullen overblijven. Suf.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Wat echt ongelooflijk is met zo'n clichee top 10. Top 10's die het dichtst bij de MM top 250 in de buurt liggen zullen overblijven. Suf.

Ach, we hebben weer een snob in ons midden. Jij veel plezier met Jeanne D'Arc uit 1928. Vermaken anderen waaronder ik me met andere titels.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

'

't Was kantjeboord, helpt misschien meestemmen?

garlic senior

• 4690 berichten
  • 0 stemmen

1-1-3

%%%%%%

• 2543 berichten
  • 1234 stemmen

1-2-3

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

(quote)
'

't Was kantjeboord, helpt misschien meestemmen?

Ik zit op mijn werk en log net in.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

1-2-4

KoenR

DeCol

• 7009 berichten
  • 3022 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ach, we hebben weer een snob in ons midden. Jij veel plezier met Jeanne D'Arc uit 1928. Vermaken anderen waaronder ik me met andere titels.

Ieder zijn ding en ik denk dat de top 250 niet voor niets zo samengesteld is. Meerdere personen vinden dat betere films dan bijvoorbeel Jeanne D'Arc uit 1928.

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ach, snob? Het gaat toch om originele top 10's, wat variatie, wat verschil in genres, landen, tijdvakken.... zo is er toch geen reet aan man.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

DeCol schreef:

(quote)

Ieder zijn ding en ik denk dat de top 250 niet voor niets zo samengesteld is. Meerdere personen vinden dat betere films dan bijvoorbeel Jeanne D'Arc uit 1928.

Sowieso is het onzinnig hier een top 10 te komen afzeiken. 't is ook maar een spelletje.

En om mijn films als The Thing, Der Untergang en Into the wild trouwens mainstream te noemen....

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

1-2-5

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

Apollinisch schreef:

Toch wel jammer dat de invloedrijkste top 10 van de site er al in zo'n vroeg stadium uit ligt.

Die van OH? Hmm, echt zo niet voor mij...

Ramon K

• 13575 berichten
  • 0 stemmen

Sowieso is het onzinnig hier een top 10 te komen afzeiken.

Lijkt me logisch in een top 10 KO. Of zullen we allemaal stilletjes meelopen met de rest? Bovendien vind ik je top 10 niet per definitie slecht, enkel te voor de hand liggend en mainstream. Ik wil als ik stem niet perse de eindcijfertjes bijelkaar optellen, maar vooral kijken of de top 10 interessant is qua breedte.

Iketes

• 1968 berichten
  • 1375 stemmen

1-2-6

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)
Die van OH? Hmm, echt zo niet voor mij...
Jij bent niet Avalon gaan kijken omdat je benieuwd was naar de favoriete film van OH?

Ik denk dat films als Avalon, Umfeld en Tetsuo niet half zoveel stemmen gehad zouden hebben zonder de top 10 van OH.

Iketes

• 1968 berichten
  • 1375 stemmen

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

ik zie geen top 10 staan bij combi?
Heeft-ie blijkbaar meteen na de uitschakeling verwijderd.

2-0-0

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

3-0-0

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

4-0-0

Eens met Ramon K. Variatie en breedte is voor mij zeer beslissend voor een stem.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ramon K schreef:

(quote)

Lijkt me logisch in een top 10 KO. Of zullen we allemaal stilletjes meelopen met de rest? Bovendien vind ik je top 10 niet per definitie slecht, enkel te voor de hand liggend en mainstream. Ik wil als ik stem niet perse de eindcijfertjes bijelkaar optellen, maar vooral kijken of de top 10 interessant is qua breedte.

Gewoon stemmen en kort een reden noemen waarom je op iemand stemt als je dat leuk vind is voldoende. Wat heb je eraan anderen hier te beledigen?

Maar goed, ik vind jouw complete top 10 echt waardeloos. Alleen zou ik dat normaal voor mezelf houden.

En laten we lekker zelf bepalen wat mainstream is en wat niet. Je hebt het hoog in de bol vriend.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4893 stemmen

5-0-0 uiteraard

Apollinisch schreef:

Jij bent niet Avalon gaan kijken omdat je benieuwd was naar de favoriete film van OH?

Misschien een beetje, maar sowieso niet alleen daarom en dat zou dan direct ook de laatste uit zijn top tien zijn. Heb (eerst) totaal geen interesse in de rest, dus die invloed is niet op mij van toepassing.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

5-0-1

Dragon

• 62559 berichten
  • 4509 stemmen

6-0-1

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Das snel...

Stinissen dus met 1 stem door haha

Iketes

• 1968 berichten
  • 1375 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gewoon stemmen en kort een reden noemen waarom je op iemand stemt als je dat leuk vind is voldoende. Wat heb je eraan anderen hier te beledigen?

Maar goed, ik vind jouw complete top 10 echt waardeloos. Alleen zou ik dat normaal voor mezelf houden.

En laten we lekker zelf bepalen wat mainstream is en wat niet. Je hebt het hoog in de bol vriend.

Hij heeft het niet zo hoog in zijn bol hoor. Hij maakt gewoon een goed punt.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Iketes schreef:

(quote)

Hij heeft het niet zo hoog in zijn bol hoor. Hij maakt gewoon een goed punt.

Hij heeft maar te respecteren dat niet iedereen zijn filmsmaak heeft en niet iedereen perse aparte films als de zijne wil zien.

Maar lekker boeiend, die ronde is allang voorbij weer.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.