- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Avontuur (2009)
Knock-out: Avontuur (2009)

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
16-10 terechte winnaar, al had ik het ook King Kong gegund.

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2544 stemmen
Mooie winnaar, staat op 5 in mijn top 10

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet één van mijn favoriete films maar natuurlijk wel een zeer terechte winnaar.

Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
En de winnaar van de KO Avontuur (2009):
Mooie winnaar. Had beter gekund, maar ook slechter .

Onderhond
-
- 86949 berichten
- 11546 stemmen
Je moet al erg je best doen om een veel slechtere film dan LOTR te laten winnen.

Spetie
-
- 38582 berichten
- 5196 stemmen
Terechte winnaar al waren er natuurlijk mooiere winnaars geweest, maar goed dit is ook niet slecht.

Yuffira_San
-
- 470 berichten
- 538 stemmen
Ik vind het een zeer goede avonturen film Dus ben blij met de winnaar.

Film Pegasus (moderator films)
-
- 29854 berichten
- 5071 stemmen
Niet echt mijn ding die Lotr films. Maar blijkbaar toch een leuke film voor velen. Had veel liever King Kong zien winnen.

Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2741 stemmen
LotR is voor mij de definitie van een avonturenfilm. Hoewel de film in mijn ogen met de tijd iets minder wordt, in zijn genre zal de film niet snel geëvenaard worden. Respect wordt eigenlijk alleen maar groter gezien recente mislukkingen (Eragon, Narnia etc.)

Reinbo
-
- 70661 berichten
- 0 stemmen
Je moet al erg je best doen om een veel slechtere film dan LOTR te laten winnen.
Waarom zou je ook nog deel 2 en 3 gaan kijken als je het echt zo slecht vindt?
In elke criticaster schuilt een LOTR fanboy.

Onderhond
-
- 86949 berichten
- 11546 stemmen
Omdat die, ridicuul als de MM toplijst is, zich allemaal in de Top 250 bevinden.
Het is een genrefilm die echt geen bal doet met het genre, behalve de clichés van 100 jaar geleden weer een keer afstoffen. Als je dat wil zien als de ultieme genrefilm ... mjah.

-
- 29854 berichten
- 5071 stemmen
Ik vond films als Golden Compass bvb veel beter en frisser dan Lotr. Maar ik begrijp wel dat de films zo aanslaan bij het publiek. Ik heb ze alle drie gezien, maar vond ze vrij vervelend moet ik toch bekennen.

DeCol
-
- 7009 berichten
- 2551 stemmen
Terechte winnaar! Wat iedereen ervan vindt moeten ze natuurlijk zelf weten, ik blijf ze alledrie prachtig vinden.

J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Ik vond films als Golden Compass bvb veel beter en frisser dan Lotr.
Dat meen je niet? frisser?
Terechte winnaar trouwens.

Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Nou ja, was best wel voorspelbaar dat Lotr zou winnen...

Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2741 stemmen
De einduitslag was niet voorspelbaar. Er zijn genoeg stemmers die bekend staan als LotR haters. Met name in de eerste paar rondes was de kans aanwezig dat alle LotR films eruit gekegeld zouden worden door de tegenstemmers. Is eigenlijk best zeldzaam dat MovieMeter de stem volgt van de "gewone" filmkijker.

Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
De einduitslag was niet voorspelbaar. Er zijn genoeg stemmers die bekend staan als LotR haters. Met name in de eerste paar rondes was de kans aanwezig dat alle LotR films eruit gekegeld zouden worden door de tegenstemmers. Is eigenlijk best zeldzaam dat MovieMeter de stem volgt van de "gewone" filmkijker.

Onderhond
-
- 86949 berichten
- 11546 stemmen
Met name in de eerste paar rondes was de kans aanwezig dat alle LotR films eruit gekegeld zouden worden door de tegenstemmers. Is eigenlijk best zeldzaam dat MovieMeter de stem volgt van de "gewone" filmkijker.
Hoop dat je al op je mening bent teruggekomen nadat je 5 minuten later het lijstje met de winnaars totdusver geplaatst hebt. Meer mainstream dan dat kan je het moeilijk maken.
3 keer Top 50 nota bene

Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2741 stemmen
Hoop dat je al op je mening bent teruggekomen nadat je 5 minuten later het lijstje met de winnaars totdusver geplaatst hebt.
Ik wist dat je dat zou zeggen Ik heb maar even de nummers 2 toegevoegd.

Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
welk lijstje?

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Fijne winnaar. Ik ben er misschien niet meer zo dol op als een aantal jaar terug, maar het blijft een voorbeeldige avonturenfilm. Gelukkig ook het beste deel. Verder had ik het alleen Raiders of King Kong gegund om de knock-out te winnen.

-
- 29854 berichten
- 5071 stemmen
Dat meen je niet? frisser?
Eigenlijk wel, Golden Compass is gewoon een leuke tieneravonturenfilm, terwijl Lotr voor mij persoonlijk gewoon langdradig is. Niet echt mijn ding, en een film die zichzelf veel te au serieux neemt.