- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Beste film in top tien van voorganger
Beste film in top tien van voorganger
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1600 stemmen
Spirited Away (5*)
Ik was je net voor.. 
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Leuke achternaam, ik ben letterlijk van Heusden
Haha! 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik was je net voor..
Dan word het Finding Nemo 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
28 Days Later...3,5 *
Overigens de enige film uit je top 10 die ik gezien heb. Nogal veel horrorprenten, en da's m'n ding zo niet. Maar 28 Days Later... vond ik nog wel de moeite.
Don MN
-
- 3120 berichten
- 1562 stemmen
(5.0) Fight Club (1999)
Veranderde filmkijken voor mij, legde de lat hoger. Heerlijke mindfucker met een spannend/ijzersterk verhaal en geweldig acteren van Brad Pitt, Edward Norton en Helena Bonham Carter, die sinds deze film tot mijn favorieten behoren.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Apocalypse Now (5,0*)
Een van mijn favoriete oorlogfilms en mijn favoriete Coppola. Deze heeft ook tijden in mijn top 10 gestaan, maar Apocalype Now blijft toch een van mijn favorieten.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Ben X -4*
Heb mijn cijfer met een halfje verlaagd na het zien van Klass, DVD-T. Misschien een aanrader voor jou? Gaat ook over pesten, alleen dan zonder een autistische hoofdrolspeler.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3149 stemmen
Bedankt voor de tip, zal hem wel een keertje gaan zien.
wyatt earp
-
- 5008 berichten
- 2719 stemmen
Uit top 10 van maerk
El Laberinto del Fauno (5*) (#5)
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2572 stemmen
Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring, The 4.5*
Don MN
-
- 3120 berichten
- 1562 stemmen
(5.0) Jaws (1975)
Voor mij een van de spannendste films ooit, pas nog gezien voor het mindere 2e deel dat op televise werd uitgezonden. Geweldige spanningsopbouw, één van de beste soundtracks ooit en fijne hoofdrollen. Kortgeleden een recensie over geschreven.
J. Clouseau
-
- 985 berichten
- 1112 stemmen
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain 4*
Onderbouwing dan maar? Amélie Poulain is een enorm sfeervolle en kleurrijke film, heel origineel ook, zeer creatief gedaan, mooie muziek, knap geacteerd en soms ook enorm grappig. Een Audrey Tautou is echt een pracht van een vrouw.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Forrest!
5* #4 in mijn Top 10
misterwhite
-
- 4726 berichten
- 656 stemmen
The green mile (5*)
Erg leuke top tien 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Jumpstylemovie: Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (4.5*)
Zeer geinige film met een fantastische Geoffrey Rush en Johnny Depp. Hier en daar laat de film wel een steekje vallen en is de speelduur nogal lang maar meer dan dit heb ik niets aan te merken op deze film.
En moet nog maar 1 film uit je Top 10 kijken namelijk The Exorcist.
misterwhite: Reservoir Dogs (5.0*, #)
Meesterlijk filmdebuut van Quentin Tarantino en tevens één van de beste films dat ik al heb gezien. Steve Buscemi in deze film is gewoonweg fantastisch! 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
The Godfather.
Meesterlijke film. Heb hem ook in mijn top 10 (en vertegenwoordigd eigenlijk de gehele trilogie.) Herzien waarde is hoog, en het is natuurlijk een film die je als liefhebber gezien moet hebben.
Leuk dat er gemotiveerd wordt!
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Star Wars 4.5*
De allereerste star-wars film die gemaakt is, daarbij in mijn ogen ook de beste film.
Ook een film die ik echt meerdere keren kan kijken, zonder dat hij gaat vervelen.
een klassieker!